12 Nisan 2012

Shop MAC Koleksiyonu

Selamlar
Bir görünüp bir kayboluyorum şu sıralar maalesef. Geçen hafta evde kalmayı planlıyordum ama Almanya'dan arkadaşımız geldiği için Salı günü evden gittim ve gidiş o gidiş. Döner dönmezde sınavlarım başladığı için zombi gibiyim şu sıralar. Aslında sürekli uykum var ve kendimi yorgun hissediyorum. Bütün gün taş taşımış gibiyim, kolumu kaldırmaya halim yok. Bugün haftanın en rahat olduğum günü nerdeyse ve yine pestilim çıkmış durumda. Havalardan mı acaba? Bilemedim... Şu satırları yazarken bile Garfield gibiyim. Bir gözüm koltukta gidip uyuklamayı planlıyorum.
MAC'in geçen ay çıkardığı koleksiyonlara devam ediyorum şimdilik. Bir tamamlayamadım gitti...
Shop MAC koleksiyonunda 3 far paleti, 3 krem allık, 6 ruj ve 5 lipgloss vardı. Ben koleksiyondan sadece 1 palet ve 2 ruj aldım. Lafı daha fazla uzatmadan ürünlere geçiyorum. Yoksa bilgisayarın başında uyuklamaya başlicam :)

Far paletleri aşağıdaki kutularda geliyor.

shop1

Benim aldığım paletin ismi Call Me Bubbles. Pumpkin İpek'in bu paleti kullanarak yaptığı çok hoş bir makyaj video su var. Kendisinin youtube kanalına bakmanızı tavsiye ederim.

shop2


shop3


shop4

Koleksiyon rujları ise şu kutularda geliyor:

shop8

İlk aldığım ruj Watch Me Simmer. Sanırım bu koleksiyonda en öne çıkan ürünlerden biriydi bu. Kaçırdıysanız eğer üzülmeyin. Nisan ayında MAC'in çıkaracağı bir koleksiyon ile tekrar alma şansınız olacak. Eğer yine kaçırırsanız yeni Viva Glam rujuna bir bakın derim. Karşılaştırma resmini önümüzdeki hafta koymayı planlıyorum.

shop6


shop5


shop7

Diğer aldığım ruj ise Runaway Red. Yanlış hatırlamıyorsam MAC Me Over koleksiyonunda vardı bu rujdan. Şu sıralar kırmızı ruj takıntım olduğu için pas geçmek istemedim.

shop10


shop9


shop11

Eveeettt... Bu koleksiyonda bu kadar. Umarım yarın Vera koleksiyonunun yazısını hazırlayabilirim.

Kendinize iyi bakıın!!!

hnd

4 yorum:

rujların renkleri çok güzell

Watch Me Simmer'a bayıldım, çok güzel rengi :)

reel sexy koleksiyonunda da vardı. kaçırma :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More