2 Nisan 2012

Cook MAC Koleksiyonu

Selamlar
Geçen hafta yine yoğun geçti. Bu yüzden kalan MAC koleksiyonlarını bu hafta yayınlayacağım. Bugün sizlere söz edeceğim koleksiyon Cook MAC. Koleksiyonda neler olduğundan bahsedelim isterseniz. Bu koleksiyonda 3 oje, 2 pudra, 2 fırça, 1 maskara, 4 tendertone ve 3 eyeliner bulunuyor. Yine ürünler klasik MAC kutularında ama Chenman'de olduğu gibi en dış kutular farklı. Ben bu koleksiyondan 2 oje aldım ve firma denemem için bir tendertone yolladı.


cook6

Tendertone şöyle bir kutuda geliyor. Bana gönderilen rengi Tread Gently. Ürünün sarı durduğuna bakmayın. Renksiz fakat içinde çok minik ışıltılar var. Öyle rahatsız edici değil ama... Ürünü kabında kokladığım zaman çilek gibi kokuyor ama dudağıma sürdüğümde kavun kokusu alıyorum sanki. Bilemedim... :) Çok hassas bir burnum yok ^^ Tadı yok sanırım ürünün. Şu an dudaklarımda sürülü. Yalıyorum ama tat yok :D Öyle çok yapış yapış bir yapısı da yok. Yapışkan yapı ölçümü yaparsam eğer 10 üzerinden 2, bilemedin 3 veririm. :)
Gelelim en önemli konuya. Dudakları hiç kurutmuyor hatta gayet güzel yumuşatıyor. Ürün geldiğinden beri çoğunlukla bunu kullandım ve dudaklarımda bir düzelme görüyorum. Benim gibi sorunlu dudakları olanlar için çok önemli bu biliyorsunuz.
Bu ürünle ilgili söyleyebileceğim son şey şu: Eskiden tendertone lar permenant lardı. Bu kadar senedir youtube makyaj video ları izliyorum ve anladığım tek şey, sevenler çok seviyor, sevmeyenler ise nefret ediyor. Garip... :)

cook7


cook8

Gelelim ojelere... Yazının başında belirttiğim gibi koleksiyonda 3 oje bulunuyor. Benim aldıklarımın haricinde 1 oje daha vardı. Alıp almama konusunda çok kararsız kaldım. O oje sarıya çalan bir yeşildi ve bu tarz renkleri pek sürmediğim için almamaya özen gösteriyorum. Sarı ojelerini pek kullanmayan bir insana göre elimde fazlasıyla sarı mevcut.

cook1

Ojelerin kutuları böyle...

cook4

İlk aldığım renk Kid Orange. Sanırım bu renk eskiden permenant mış. Elimde bu tarz bir kırmızı yoktu ve hiç düşünmeden aldım. Rengi tanımlamam gerekirse eğer, turuncuya çalan kırmızı diyebilirim. Yapısı biraz ince ama benim gibi bol kepçe oje süren biri için çok sorun olmuyor bu. Bol kepçe sürüyorsanız, resimdeki rengi 2 katta elde edebilirsiniz. İnce sürenlerdenseniz eğer 3. kat lazım...

cook5


cook2


Diğer aldığım oje Salad Dressed. Aslında birebir aynısı olmasada buna benzer çok ojem var. Almayabilirdim ama almış bulundum. Neyse... Pişman değilim. :)
Bu ojenin yapısı çok ince. Hatta Kid Orange'dan daha ince. İlk katı sürdüğümde 'Eyvah! İşimiz var...' dedim. Tırnaklarımda yine 2 kat halini görüyorsunuz. Ama dediğim gibi BOL KEPÇE!! Alttaki resme çok dikkatli bakarsanız eğer, baş parmağımın tırnağında 2. katı daha ince sürdüğümü ve ojenin ne kadar ince yapıda olduğunu görebilirsiniz.

cook3


Eveeeeet.... Cook MAC'ten aldıklarım bunlar. Sizler neler aldınız?

-Tendertone denemem için firma tarafından gönderilmiştir.-

hnd

2 yorum:

Salad dressed tonunda ojem olmasına rağmen hala istiyorum onu.

visnetadindaa.blogspot.com

hep istiyoruzda nereye kadar yahu :) bir dur demek lazım bu işe.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More