22 Mart 2010

KASET ÇANTA KAZANANLAR....

Selam herkeseeee
Çekilişimizi yaptık bitti :D
Çok heyecanlandım çekerken. Kurallara uymayanlar elendi ve random.org dan şanslıları belirledik.
Ve kazananlaaarrrr...


kırmızı kaset çanta kazanan şanslı: NihaL


sarı kaset çanta kazanan şanslı: hayal perest


renkli kaset çanta kazanan şanslı: Nah A Perfect Day

Kazananları tebrik ediyoruz. Kazanamayanlarda üzülmesinler daha önümüzde çooook giveaway olacak :D

Kazanan arkadaşlar en kısa sürede bize bilgilerini mail atabilirlerse iyi olur.

Öpüldünüzzzz

by heh hatunları....

17 yorum:

oh tebrikler hepsine (: şanslı insanlar.

tebrikler :) güle güle kullanın

tebrikler ay ben çok istemiştimmmmm

:)Bloğun bana şanslı geldı sanırım sanırım ikinci kez bi çekilişe katıldım ve kazandımmm hemde tam ıstedıgım çantayııı aslında kazanabılcegımı sanmıyodum pek amaaa bu benım çookk hoşuma gıttıııı :)

tebrikler kızlar güle güle kullanın:)

tebrik ederim :)
güle güle kullanın :))

ay ay ayyyyyy inanmıyorum yaaaa süper valla kazanmak zaten çok güzel birşey hemde bu kadar güzel bişey kazanmak ayrıca süperrrmiş yawwwwww
elma şekeri hemen bilgileri yolluyorum ben sana heyecanla bekliyorum :)
öpüldün koccamannn

mail attım elma şekeriii:)

ay şok oldum nasıl kazanmışım:D ay napçam ne kim oldum birden çokkk mutluyuuummm! şanslı olduğumu bi kez daha hatırlattığınız için çok teşekkürler:)

tebrikler arkadaşlar:)

tüh, nihal ismini görünce kendim sandım :P tam da benim istediğim gitmiş nihal'e.. güle güle kullansın...

Tebrik eden herkese çok teşekkürler:)

Kazananları tebrik ediyorum, güzel günlerde kullanın :)

Tebrik eden herkese çok teşekkurler...
Adaş sanada gelince bende ilk gördüğümde acabamı dedım bır tıkladım kı benmişim:) Teşekkurler:)

kısım kısım kıskandım. Üzerinizde paralansın kızlar. güzel günlerde kullanın.

:D DARISI BAŞINA TATLIM :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More