25 Şubat 2010

MAC-Love Lace Look


Selamlarr
Bugün MAC in Love Lace koleksyonundaki farları kullanarak bi makyaj yaptım. Hande nin koleksyon review una burdan bakabilirsiniz. Bu sefer geyiğe başlamadan direk makyaj a geçiyorum :) Kullandığım farların swatch larını en altta görmeniz mümkün.


Her zamanki gibi Urban Decay Primer Potion ımı sürdüm ilk iş. Daha sonra göz kapağımın iç kısmına (ilk 1/3 lük kısma) Fashion isimli farı uyguladım. (Bu far Love That Look koleksyonundan. Her hangi bir gümüş kullansanızda olur). Göz kapağımın geri kalan kısmına koleksyondan Suave Intentions ı sürüp iki far araındaki çizgiyi yok etmek için çok yavaş bir şekilde karıştırdım Fashion la. Son olarak dış crease imden içeri doğru koleksyondan Love Lace isimli farı sürdüm ve hepsini iyice karıştırdım. Alt kirpik diplerinizdede aynı sırayı kullanabilirsiniz.


Ben çoook sevdim bu renkleri. Umarım sizinde hoşunuza gitmiştir.
NOT...!!!
Yarın sabah 10 da giveaway bitiyo. Saat tam 10 da post u yorumlara kapatıcaz. Halen katılmadıysanız kaçırmayın derim :)
Öptüm hepinizi
hnd

12 yorum:

COK COK Güüzel olmu$$ ellerine saglik :D

süpeeeer i makyaj olmuş :D ama ben göz kapağıma yakın bölümü pek kaşa yaklaştırmadan sürüyorum yoksa sonuç facia oluyo,göz kapağım çok küçük :D

hani nerde eyelineri :) renkler çok güsel.

bencede süper olmuş beğendim çok başarılı :)

@ChunLi Beauty: sağol cnm :)

@babyangel: walla bende genelde çok yukarı çıkarmam farı ama arada bi kendime hakim olamıyorum. badana boya moduna giriyorum :p

@LittleDumBlonde: bende çok seviyorum bu tonda farları. Ayrıca benim ne zmn eyeliner sürdüğümü gördünüz :D ellerim deli gibi titrek benim süremiyorum. ^^

@cecilia: sağol cnm :)

Bayılıyorum mayja yapış tarzına. Çok temiz yapıyorsun nasıl desem böyle bazı kişilerin göz makyajı kirli görünüyor ama seninki tam tersi :D:D Baka baka daha iyi yapmaya çalışıyorum ben de:)

çok çok güzel olmuş.çok yakışmış göze bu makyaj. bu arada beyaz göz kalemi kullanma özürlüsüyüm. beyaz göz kalemli bir video yayınlarmısın hande yada varda benmi kaçırdım sitede ?

@Mine: teşekkür ederim cnm

@ŞIKELLA: hmmm :) sevindim beyenmene. beyaz göz kalemli bi video yok henüz tabikide yaparız amma velakin hangimizden istiyosun :) ben daha video çekmeye başlamadım. haftaya inşallah.

hnd'cim kaşlarına bayılıyorum ;)
Bence eyeliner uygulamalarını deneye deneye ellerin titremeden halledersin.Çünkü bu makyaja süper olur eyeliner ;)

canım sağolasın.beyaz göz kalemi videosunuda hanginiz müsait olursa çekeerse çok sevinirim canım

süper bir makyaj olmuş. hem doğal hem çekici. ikisi bir arada :) hediyeler için katılım bitti demek,buarada ben birini gitmedi sanarak 2 yorum yollamışım hediye yorumlarına. birini silerseniz sevinirim. Makyaj fotolarının devamını 444 gösle bekliorm. öptüm cnm.

@eddmrmajolis: sağol canım ben kendilerine o kadar bayılmıyorum malesef. aldırırken hep söyleniyorum :) Valla eyeliner zor bana. Sürekli kullandığım bi ilaç var yan etkisi el titremesi yapıyo. Gözüme soktum hatta eyeliner ı geçen gün denerken :D

@ŞIKELLA: tamam canım o zaman beklemede kal. coming soon :)

@xesrax: çok sağol canım. commentleri eledik biz zaten sorun yok :D

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More