11 Şubat 2010

MAC Viva Glam - Cyndi ve Gaga

  
 

MAC'cigimizin yeni Viva Glam Rujlari. Bu rujlar icin Cyndi Lauper ve Lady Gaga ile isbirligi icindeler. Viva Glam rujlari HIV/AIDS den etkilenmis kadin ve cocuklari destekliyorlar. 
Asagidaki ruj Viva Glam Cyndi. Bu Cyndi Lauper de kim ola diyenleriniz icin, kendisi 80lerde populer olmus bir sarkici. En meshur sarkilari ise 'Time After Time' ve 'Girls Just Want to Have Fun'. Sahsen girls just want to have fun en favori sarkilarimdan bir tanesi. Ruja gelirsek ise rengi kirmizi-mercan olarak tanimlamislar. Benim dudaklarim ruj swatchi cekmeye cok uygun degiller ama gene de sizin icin surdum ve fotografladim. Bu rengin simdiden cok hosuma gittigini soyleyebilirim.
  
  

Ikinci ruj ise Viva Glam Gaga. Lady Gaga'yi ise herkes biliyor zaten. Bu ruj ise mavi alt tonlu pembe renklerden. Usteki ruju makyaj yapmadan bile surup cikabilirsiniz ama bunun icin ayni sey soz konusu degil. Kullanip gorecegiz.
  
 

15 yorum:

benim olmalılaaaar...

gonderiyim sanada handesi :)

Çok güzeller, çok da güzel sürmüşsün, dudakların gayet uygun ruj swatchlarına, hep yap bence :D gaga pembesi bana gitmicek bir renk yine de alıcam, sırf imzası yeter :P üff too fab koleksiyonunu bekliyip hepsini birlikte alayım diyorum ama gaza geliyorum resimleri görünce. dayanabilirim umarım :)

sevgili hande,benim böyle dudaklarım olsa daha ne isterdim :''''( maalesef yoklar :'''(
bu arada viva glam cndy ne kadar hoş bir kırmızı tonu imiş..

@marjo too fabulous iki haftaya kadar cikiyor zaten. ama ben ayri ayri alinca sanki daha az para odemisim hissine kapiliyorum. :) iste ne fark ediyorsa. ama dayan. bisi kalmadi.

@cicibebe - sagol. bende cyndi yi cok begendim.

canım güle güle kullan kırmızı mercan rengine bayıldım zaten önceki hafta macta ruj almak için gittim ama beğendiğim renk kalmamıştı ve 15-20gün sonra gelicek demişlerdi iyi oldu şimdi kırmızı mercan rengini alsamda olur yok yok hemencik gidip alıcam....:)

ilkinin rengi muhteşem ne kadar da doğal durmuş.

şeker bunlar uzun süre kalıcak herhalde dimi fergie ninki gibi. alırım ben burdan sorun yok :D

Mercanı ben de çok beğendim, mat değil mi?

gaganınki mükemmel, dudakta mükemmel tabiki. ne zaman çıkıyormuş şu an var mı ?

@eli: henüz yok. 15 şubatta bi koleksyon gelcek dediler ama o zamana yetişmez sanırım. yinede allahtan ümit kesilmez diyoruz :)

renkler çok güzel durmuş, ona bi sözüm yok ama o bıyıklarını alsaymışsın keşke.
midem bulandı
traş olsaydın bari en basitinden

Anonimcim, senin Ankara Aydınlıkevler'de bildiğin iyi bir yer varsa tavsiye etsene herkese :D

nerden satın alabilirim.mercan olana bayıldım.ankara da satın alabileceğim bi yer var mı.yardımcı olursanız çokk sevinirim:)

bu rujları nerden temin edebiliriz :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More