7 Ağustos 2010

Body Shop- E Vitamini Krem Temizleyici




Selamlar
Body Shop'un Vitamin E serisinin krem temizleyicisi hakkında konuşacağım bu gün.Bu ürün hakkında ne desem pek bilemiyorum. Bu yüzden boş kutusu aylardır duruyor :) Ürün gayet güzel fakat piyasada çok daha iyi ürünler var. Body Shop'un anormal ucux olmadığını göz önünde bulundurursak üzerine biraz daha para koyup MAC temizleyicileri almak daha mantıklı olur bence. Ben bu ürünü severek kullandım ve bitirdim fakat bir daha alır mıyım? Sanmam...

Artılar:
  • Su bazlı.
  • Rahatsız edici bir kokusu yok.
  • Göz makyajınızı da çıkarabiliyorsunuz.
  • Kullandıktan sonra cildiniz yumuşacık oluyor.

Eksiler:

  • Şişesi!! Şişe mat ve içinde ne kadar ürün kaldığını görmek pek kolay olmuyor. Ayrıca pompası olmadığı için bazen istediğinizden daha fazla ürün alabiliyorsunuz pamuğa.
  • Makyajı çıkarıyor ama mükemmel çıkarmıyor. Tekrar yüzünüzü yıkamanız gerekiyor kullandıktan sonra.
  • Su bazlı oluşundan kaynaklı, waterproof ürünler ve ccb leri zor çıkarıyor.





Öpüldünüz...

hnd

2 yorum:

bende e vitaminli göz kremini kullanmıştım pek sevmemiştim :)

@ChunLi Beauty: kendini öne çıkaran ürünleri tercih ediyoruz :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More