17 Nisan 2011

Bursa'lılara özel- KRYOLAN Professional Make-Up Academy'den makyaj eğitimi Çekilişi

Selamlar Geçenlerde grupanya'dan indirimli makyaj eğitimi almıştım fakat kurs Burda'daymış. Bende ziyan olmasın diyerek Bursa'lı arkadaşların ilgileneceğini düşünüp minik bir çekiliş yapmaya karar verdim. Bu kurs kişisel makyaj eğitimi veriyor. İki saatlik bir kurs ve 15 Mayıs'a kadar geçerli. Detaylı bilgi için buraya bakabilirsiniz. Çekilişimiz son derece basit olacak. Çekilişe katılmak için tabiki follower ımız olmanız gerekiyor. Bunun için ekranın sol üst köşesindeki FOLLOW butonuna basarak gerekli adımları takip edebilirsiniz. Katılmak için bu yazının altına katılmak istediğinize dair bir yorum bırakmanız yeterlidir. Birden fazla yorum bırakmanıza gerek yok. Sadece biri sayılacak. Çekiliş 24 Nisan Pazar günü sona erecek. Kazanan kişi 28 Nisan'a kadar bizimle iletişime geçmezse yeni bir kazanan belirlenecek. Sorularınız olursa twitterdan ya da mail yoluyla ulaşabilirsiniz. Hepinize bol şans! :) hnd

8 yorum:

ben ben ben:) inşallah kazanırım hehe:)

ben de katılmak istiyorum :)

bende katılmak istiyorum.çok güzel bir çekiliş tşkkr.

bende katılmak istiyorum, kryolan ürünleriyle makyaj fikri kulağa hoş geliyor:))

:) bursalılar olarak filtrelenmiş olduk:))))) oleeyy şanşlıyız bu sefer:) hadi hayırlısı bakalım:) makyajdan anlamayan biri olarak bana çıkarsa çok harikaaaa olacak vallahi:)

:)uzun zamandır zaten takip ediyordum :)
ben de katılmak isterim. Umarım şans bu kez bana güler

Bloğunuzu zevkle takip ediyorum. Bu çekilişe bende katılmak isterim.

İlk defa Bursa'lı bir blog okuyucusu olduğuma sevindim. Ben de bu çekilişe katılmak isterim :)
İzleyici adım google'da Ayshe, blogger'da caramel.
miracleas@gmail.com

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More