15 Nisan 2011

MAC- Jeanius Koleksiyonu

jeanius Selamlar MAC'in Mart başında Amerika'da satışa çıkarmış olduğu Jeanius koleksiyonunun teması, tahmin edebileceğiniz gibi jean. İlk resimlerini gördüğüm zaman farlarına vurulmuştum bu koleksiyonun. Farların üzerindeki jean deseni içimdeki koleksiyon canavrını dürtmüştü. Unutmadan söylemeliyim, bu koleksiyon Türkiye'de satışa çıkmayacakmış. Yani hoşunuza giden bir şeyler varsa ebay yolları taştan :) Koleksiyonda farlar, ojeler, allıklar, glosslar ve rujlar vardı. Ben çok bir şey almadım. Farlardan 2 sini aldım. motorhead1 motorhead2 motorhead3 Motorhead çok özel bir renk değil. Bu tarz renkleri hem annem hem ben sevdiğimiz için almak istedim. Pigmentasyonu başarılı fakat swatch yaparken far toz toz oluyor. Kullanım sırasında dökülmeler kaçınılmaz... Bu arada maalesef kullandıkça üstteki desenler yok oluyor :( diva in distress1 diva in distress2 diva in distress3 Diva in Distress'i hiç sevmedim. Neden almış olduğum konusundada bir fikrim yok :S Pigmentasyonu rezalet. Motorhead gibi bu da toz toz olup dökülüyor. Hiç hoşuma gitmedi. Tabi aranızda sevenleri olabilir. Mayıs sonunda bahar sonu temizliği yaparken makyaj dolabımda, bunu da satışa koyarım büyük ihtimalle. Ama genel olarak tarzım değil. Koleksiyonda 2 oje çıkmıştı ve ikisinide aldım. Fakat açık renk olan oje yolda gelirken paramparça olmuş. Oje her yere akmıştı... :( O kadar şeyin arasında nasıl olduda sadece tek bir oje kırıldı anlamış değilim. Neyse... :) bikerblue Resmini görmüş olduğunuz oje Biker Blue. Çok çok koyu bir lacivert. Hatta siyaha yakın. İçinde ise mavi parıltılar var. Ama sim değiller. Yani pütür pütür bir his bırakmıyor. Annem el koydu bu ojeye :) Genel olarak beklentilerimi çok yüksek tutmuşum bu koleksiyon için. Hayal kırıklığına uğradım haliyle... Önümüzdeki maçlara bakmak lazım artık :p hnd

3 yorum:

ilk fotodaki far mükemmelmiş:)

Farlar da oje de şahane görünüyor aslında. Demek farların yapısı iyi değil, şaşırdım, niye mac kötü yapıda çıkarıyor ki yapmayıversin o koleksiyonu :(

@Marjo: Maalesef kötü. Hatta Çağla Hanım'a sordum neden Tr'ye gelmiyor diye, koleksiyona inanmadıklarını söyledi...

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More