5 Nisan 2011

MAC- Cremeblend Blushes

cb13 Selamlar MAC'in Wonder Woman etkinliğine gitmişken, yeni çıkan Cremeblend allıklarını swatch lamadan geçemedim. Allıklar kullanılıp parmaklandıkları için mükemmel görünmüyorlar ama eminim merak edenleriniz genel bir fikir edinebilirler alttaki resimlerden. cb1 cb2 Something Special cb3 cb4 Brit Wit cb5 cb6 Posey cb7 cb8 Tea Petal cb9 cb10 So Sweet, So Easy cb11 cb12 Ladyblush Bu allıklar sınırlı üretim değiller. Yani almak için acele etmenize gerek yok. Ben şahsen allık alımını bir süre durduğum için şimdilik pas geçiyorum bunları. Ama aralarından Something Special, Posey ve So Sweet, So Easy çok hoşuma gitti. hnd

3 yorum:

Fotoğraflarda renkleri hep turuncu-kahve çıkmış. Ben mesela "something special" ı coral-pink ve "posey" yi pembe biliyordum. Sen ne diyorsun? Renkler böyle mi olmuş gerçekten :p pembeler yok yani :(

@FashionAndMakeupFreak: En üstteki resimlerle birebir aynı renkler. MAC mağazasında çektiğim için spot ışıklar vs, renkler birebir çıktı.

posey´i cok tavsiye eden var, ben severim crem allik : )

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More