19 Nisan 2011

Company Store Ganimetlerim :)

company1

Selamlar

Cumartesi günü Maslak Sun Plaza'ya MAC'in fırça workshop u için gittik. Sağolsunlar Company Store'u açmışlardı o gün için. Binadan içeri girdiğimde ilk gördüğüm kişi Caramel oldu ve direk 'çabuk yukarı koş! çabuk!' dedi. En başta ne oluyoruz dedim ama sonradan jeton düştü. Company Store sömürüsü başlamıştı :D
Bunlarda aldıklarım. Sadece resimleri ve swatch ları koyuyorum. Özellikle yazısını hazırlamamı istediğiniz olursa yorum bırakabilir ya da mail atabilirsiniz.

company2


company3


company4


company5


company6


company7


company8


company9


company10


company11


company12


company13


company14


company15


company16


company17


company18


company19


company20

Umarım hoşunuza gitmiştir.

hnd

9 yorum:

güzel günlerde kullann :D hepsi harikaydı keşke daha fazla sey alsaydım diyorum simdi :D

Güle güle kullan canım benim. Ben çok fena kaçırdım şu workshop'u :(
Nişanım vardı aynı gün, haliyle gidemedim... Artık birdahaki sefere....
Sevgiler,
Begüm
http://www.pinkbubu.com

pazartesi sabahın köründe gittik bu fırçalardan yoktuuuu ağlamak istiyoruum hepsini bitirmişsiniiz yaaaa :( :p :D:D

güzel günlerde kullan cnm harıkalar...

hepsi çok güzeller ben kendimi tuttum refil far aldım sadece :D güle güle kullan tekrar bir araya geliriz umarım :))

bende 189 fırçayı almadığım içinpişman oldum.. güzel günlerde kullan tatlım :)

Hepsi çok güzelmiş ya...

http://www.maviojelikiz.com/

lipgloslar süpermiş. güle güle kullan

teşekkür ederim :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More