28 Eylül 2011

Doğum günü Hediyesii!!!


Selamlar
Bazılarınızın bildiği gibi 1 Ekim doğum günüm. Bu sene sizlerden de hediye istemeye karar verdim :)
Bu sene annem-babam hariç tüm sevdiklerimden/beni sevenlerden/sevmeyenlerden bana doğum günü hediyesi olarak, çok zor durumda olan Yeniçiftlik Barınağına köpek maması yardımında bulunmalarını istiyorum. Bildiğiniz gibi önümüz kış ve bu ufaklıkların sizlerden gelecek olan her türlü yardıma ihtiyaçları var.
Neden Yeniçiftlik Barınağı'nı seçmiş olduğumu da açıklamak istiyorum. Birçok barınak zor durumda fakat buradaki durum çok daha acı. Birçok insanın böyle bir barınağın varlığından bile haberleri yok. Barınağın yakınında bulunan çöplüğe hayvanlar 'ölmeleri' için terkediliyorlar. Barınakta veteriner yok!!! Barınağın daimi gönüllüsü Sevin Asma'ya ellerinden geldiğince yardımda bulunmaya çalışan bir avuç gönüllüden başka bu hayvanlarla ilgilenende yok!

Marmara Ereğlisi ve Yeniçiftlik Barınakları facebook sayfası: http://www.facebook.com/pages/Marmaraereglisi-ve-Yeniciftlik-Barinaklari/201872933188752?sk=info

Sizlerden istediğim, eğer gücünüz varsa, www.temizmama.com adresine girip köpek mamaları kısmında sayfanın en altında bulunan Kennel Yetişkin Köpek Maması-Dog Adult'tan gönlünüzden ne kadar koparsa yollamanız. Bir paket yollasanız bile birkaç hayvanın karnı doyacak o mamayla. Bu ürün hem köpeklerin ihtiyaç duyduğu besinleri içeriyor hem de fiyatı diğer mamalara kıyasla oldukça uygun. Sadece 15 kg lık paketler halinde satılıyor ve paket fiyatı sadece 34,95 TL. 15 kg ve üzeri alışverişlerde kargo ücreti ödemenize de gerek kalmıyor. Sayfanın en altında barınağın teslimat bilgilerini vereceğim. Ödemenizi yaparken teslimat bilgilerini benim verdiğim şekilde girerseniz sorunsuz bir şekilde mamalar barınağa ulaşacaktır.

Eğer 1 paket bile yollayabilirseniz beni çoooook mutlu edersiniz. Bana MAC'ten 1 ruj almışsınız gibi düşünün :p Ayrıca bu yazıyı paylaşmaktan çekinmeyin lütfen. Ne kadar yardım gelirse, kışa hazırlık o kadar kolaylaşacak bu ufaklıklar için. Yardımda bulunan arkadaşlar lütfen yorum/mail yoluyla ad ve soyadlarını bana bildirsinler. Ayrıca bir post hazırlayarak toplu olarak teşekkür etmek isterim sizlere.

Teslimat Adresi:

Sevin Asma
Kamaradere Mah. Servis Yolu Cad. Etap Sitesi No:17 Marmara Ereğlisi/Tekirdağ
Tel: 0544 659 99 71


Şimdiden teşekkürler hepinize

hnd



8 yorum:

Ben yaptım zaten canım simdiden dogumgunun kutlu olsun ve kuzucuklar saglık bulsun!! Siparişiniz Sistemimize Ulaşmıştır.
Ödeme Onayınız Alındıktan Sonra Ürünleriniz Kargolanacaktır.
Kargo Takip Numaranız 12 saat sonra e-mail adresinize postalanacaktır.
Sipariş Takip Numaranız ; 00000035126127234067
Temizmama.Com 'a gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederiz.

ne kadar güzel düşünmüşsün canım benim gönlümü fethettin taktir ediyorum canım seni...

gönlüne yüreğine sağlık canım en güzel doğum günü hediyesi bu olsa gerek bir insana..
bu bilgileri paylaştığın için de ayrıca teşekkürü hak ediyorsun sadece doğum günün için değil tüm kış süresince durumumuz olduğunda gönderebiliriz. ayrıca doğru söylemişsin bu barınağı daha önce duymamıştım.
öpüyorum çok doğum günün kutlu olsun her zaman mutlu olman dileğiyle..

Merhaba,

Ben de yolladım :) Dönem dönem diğer barınaklara yolluyordum ama bu barınağı ilk defa duydum. Umarım faydamız dokunur.

Bu arada d.günün kutlu olsun, sevgiler

duyarlılığıdan dolayı seni kutluyorum.. bil bakalım doğumgününde sana ne yolluyorum :))))
www.trendyandfriendly.blogspot.com

okadar hoşuma gittiki canım yazın! tebrik ediyorum ve gönülden kutluyorum seni..
Face sayfamda yazının linkini koydum..

nice senelere:)

https://www.facebook.com/DesignbyCANSUASLAN

desteğiniz için teşekkürler :) umarım daha fazla destek olan çıkar.

Bolluca'daki katliam haberini alınca oraya mama gönderdim. Salt mama değil tıbbi malzeme ve insan desteğine de ihtiyaçları var. Kızılay çadır ve battaniye göndermiş sağolsun. Ne bileyim tasma yapılsın eski kemer gönderseniz bile olur.
İyi ki doğdun sevgili hnd, bu güzel duyarlılığın ve güzel kalbin için teşekkür ederim.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More