1 Eylül 2011

MAC- Studio Finish Concealer

mac kapatıcı 1

Selamlar

Çooook geciken bir yazı daha... Ürün nerdeyse bitmek üzere ama anca sıra geldi. Bir çoğunuz haberdarsınız bu üründen zaten. Ama bilmeyen arkadaşlar için kısa bir özet geçip ben bu ürünü nasıl kullanıyorum onu anlatmak istiyorum sizlere.
Ürünün kapatıcılığı oldukça iyi ve yapısı çok yoğun. Azıcık kullansanız bile yetiyor. Özellikle göz altlarında ciddi morlukları olan arkadaşlara gidip bir denemelerini öneririm. Size uygun rengi bulmanıza MAC mua ları yardımcı olur. Göz altlarınız haricinde yüzünüzdeki kızarıklıkları da çok iyi kapatıyor.
Ben bu ürünü, göz kremimi sürdükten sonra kullanıyorum. Böylece daha kolay dağılıyor. Bu kapatıcı istediğiniz şekilde kullanabilirsiniz. İster parmağınızla uygulayın, ister concealer fırçasıyla... Ben en iyi sonucu 2 şekilde aldım. Biri MAC'in 224 numaralı fırçasıyla uyguladığım zaman. Diğeri ise Beauty Blender ya da Sonia Kashuk makyaj süngerlerini ıslattıktan sonra sivri ucunu kullanarak.

mac kapatıcı 2

Üstteki resim yüzümde herhangi bir ürün yokken çekildi. Alttaki ise kapatıcıyı uyguladıktan sonra.

mac kapatıcı 3

hnd

3 yorum:

aslında göz altların için hiç kapatıcıya ihtiyacın yok bence :)

kaşların cok güzel bencede kapatıcıya ihtiyacın yok
http://pinarkozmetikshop.blogspot.com/

@tubiss, @Anonymous: sağolun ama var cidden :) çok kötü değil göz altlarım biliyorum ama kullanınca daha sağlıklı görünüyorum en azından :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More