2 Eylül 2011

Flormar- Graffiti Nails #G10

flormar altın crack

Selamlar
Flormar geçenlerde Graffiti Nails adı altında çatlatma ojeleri çıkardı. Piyasaya sürüldüğü ilk gün alma şansım oldu. Alırken biraz ümitsizdim açıkçası ama oldukça başarılı buldum. Bir çok renk mevcut koleksiyonda. Bende 3 renk var ve G10 bunlardan biri. Fakat elimdeki 3 renk arasında tek başarısız bulduğum bu renk oldu. Hayal ettiğim gibi durmadı tırnağımda. Altına MAC'in Jeanius koleksiyonu ile çıkarmış olduğu Biker Blue isimli lacivert ojeyi sürdüm. Lacivert ve altının güzel olacağını düşündüm ama pek olmadı. Henüz diğer renklerle birlikte deneme şansım olmadı. Eğer bu seriden bir şeyler almayı düşünüyorsanız ilk tercihinizin bu olmamasını tavsiye ediyorum.


bikerblue



hnd

2 yorum:

ilki çok enteresanmış cidden..

Biker blue bile başlı başına yetermiş bence flormar'a gerek bile yokmuş :)

www.curcunam.net

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More