8 Eylül 2011

Estee Lauder- So Polished Gentle Exfoliating Scrub



Selamlar
Bu peeling i uzun süredir kullanıyorum. Hatta bitmek üzere. Ama benim beklentilerimi karşılamadığı için tekrar almayı düşünmüyorum. Aslında beklentilerimin bu kadar yüksek oluşu markasından kaynaklı... Benim için ideal peeling, uygularken kendini hissettirendir. Bunun tanecikleri çok minik. Hatta yüzünüze kumla peeling yapsanız daha iyi sonuç alırsınız. Hiç bir faydasını görmedim. Kokusunu da pek sevdiğimi söyleyemem. Sabun/deterjan gibi bir kokusu var. Rahatsız edici değil ama kişisel bakım ürünlerini eğlenceli hale getiren şey kokuları bence :)
Bu peeling i hassas cildi olanlar için önerebilirim. Taneciklerin küçük oluşu yüzünden cildinize zarar vermez.

el peeling 2

Hep söylediğim şeyi yinelemek istiyorum. Bunlar benim kendi deneyimlerimden yola çıkarak yazdığım yazılar. Benim sevmemem sizin de sevmeyeceğiniz anlamına gelmiyor. Sadece almayı düşünüyorsanız eğer, mağazada elinizin üstüne bir parça sürüp deneyin.

hnd

1 yorum:

Aslında tam benlikmiş Çünkü çok hassas sürekli kızaran bir cıldim var.
az tahriş eden hafif bir peeling sanırım aklımda olsun.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More