31 Ağustos 2010

MAC Eyeshadow- Filament

filament

Selamlar
Filament MAC in lustre finish li farlarından biri. Gel görki bu farı neden aldığım konusunda hiçbir fikrim yok. İnternetten almış olsam hadi neyse ama gidip store dan aldım bunu :( Büyük ihtimalle ben başka bir far istedim ve elemanlar bana yanlış farı verdiler. Başka mantıklı bir açıklama bulamıyorum :)
Neden sevmediğime gelecek olursak... Çok topak topak bir far. Parmağınıza aldığınızda çok pigmentli gibi duruyor ama swatch yaparken iyi renk vermiyor. Renk vermesi için birkaç kez sürmek gerekiyor ve o zamanda alttaki resimde görebileceğiniz gibi topak topak oluyor.
Bu konuda bana katılmayanlarda olabilir tabiki. Dışarda bir yerlerde bu farı seven insanlarda mevcut.

filament swatch


İnternetten MAC farı alanlardansanız, sevmeme olasılığınızın yüksek olduğunu bilerek hareket edin istedim.

hnd

2 yorum:

Ben beğendim yahu :( Lustre finishi farda hiç sevmiyorum, o ayrı, ama altına CCB sürünce tadından yenmiyor ;)

@Marjo on makeup frenzy: Önerini değerlendireceğim :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More