19 Ağustos 2010

Mor Makyaj

mor makyaj

Selamlar
Çooook uzun zaman önce yapmış olduğum mor bir makyajı paylaşacağım bugün sizlerle.

  • İlk olarak göz kapağıma Urban Decay Primer Potion uyguladım ve onun üzerine Sephora Jumbo Pencil lardan 504 numarayı baz olarak kullandım.
  • Daha sonra göz kapağıma Mac'in Stars'N'Rockets isimli farını sürdüm ve craseime MAC'in Parfait Amour isimli farını uygulayarak ikisini iyice karıştırdım.
  • Son olarak gözümün dış V'sine MAC'in Graphology isimli farını sürdüm ve içe doğru çekerek diğer renklerle karıştırdım. Böylece yumuşak bir geçiş oldu.

Umarım hoşunuza gitmiştir.

hnd

8 yorum:

renk geçişleri harika olmuş :) çok sevdim.. ellerine sağlık!!

hande selam,

güzel bir mor makyaj olmuş. handeler satıyor bloğunu ikinizde yanıtlıyorsunuz diye düşünüyorum. hande çardak adına mail atmıştım en son teklifime cevap alamadım.
cevaplarsanız sevinirim.
sevgiler
yıldız

ellerine saglik canim benim :) ne kadar guzel gorunuyor!

Çok güzel olmuş Hande'cim bayıldım ben :)

bence de çok hoş olmuş morun tonu çok güzel çok canlı =)

eline sağlık canım
gayet net pürüzsüz çok güzel

cidden çok başarılı ellerine fırçalarına sağlık cnm:)

teşekkür ettim mucx ^^

@yıldız: şu an o adreste satılanların hepsi hande'ye ait olduğu için ben cevap vermiyorum. kendisi en kısa sürede döner sana.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More