18 Ağustos 2010

Sephora- Jumbo Pencil Eye


Selamlar
Pek sevmediğim ürünlerin review larını yapmayı hiçç sevmiyorum biliyorsunuz. Sevmediğim ürünler birikti iyicene ve bu yüzden hiç blog a yazasım gelmiyor. Sephora'nın tombik göz kalemleride maalesef sevmediklerim arasında. Kalemin fiyatı 6$. Tek başına ele alındığında çok bir şey değil fakat piyasada, daha ucuza daha iyi ürünler bulmak mümkün.

sephora mor
Bende sadece 504 numaralı rengi var bu kalemin. Swatch unu altta görebilirsiniz. Yeterince iyi renk vermiyor malesef.
sephora mor swatch
Tek renge bağlı olarak genellemeye varmak istemedim ama internetten gördüğüm swatch lardan anladımki diğer renkler de pek başarılı değil.
Ayrıca ürünün yapısı biraz kuru geldi bana. Daha kolay bir sürüm istiyorsanız, kalemin ucunu elinizde biraz yumuşatıp o şekilde kullanmanızı öneririm.
Bunlara ek olarak, bu tarz ürünlerin genel sorunu olan birikme olayı bunda da var. Sürdükten 10 dakika sonra göz kapağınızda birikme yapıyor. Bu yüzden kullanmadan önce primer sürmenizi şiddetle tavsiye ederim.
Bir daha alır mıyım bu ürünü? Hayırrr!!!
Bir süre sevmediğim ürünlerin review larına devam etmek zorundayım malesef. Biliyorum çok keyifsiz oluyor böyle ama review larını yapıp hayatımdan çıkarmak istiyorum kendilerini :)
hnd

3 yorum:

:) rengi güzelmiş aslında.. nedense sephoranın makyaj malzemeleri iyi olmuyor.. MAkyajda şu güzel dedigin bir ürünü varmı acaba?

Ben de özellikle sevilmeyen ürünlerin reviewlarını okumak istiyoruuum :) çok işe yarıyorlar!
bu arada nolur yazmaya devam edin, yazılarınızı çook özledim :)

@ChunLi Beauty: Sephora by OPI. Oda OPI sayesinde :p

@Dee Makeup: Hande döndü Amerika ya. Yavaştan döneriz eski tempomuza.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More