9 Ağustos 2010

MAC- Dare to Wear


Selamlar
MAC in son çıkarmış olduğu koleksyon Dare to Wear henüz Türkiye'ye gelmedi bildiğim kadarıyla. Bu koleksyonda genel olarak farlar ve lipglass lar var.
lg1
Lipglass ların tamamı sınırlı üretim. Alttaki resimlerdede görebileceğiniz gibi aşırı pigmentliler. Görüntülerine bayıldım. Hem parıl parıllar hem de dazzleglass larda olduğu gibi ağzınız burnunuz sim içinde kalmıyor. Ayrıca gayet kalıcılar. Sürdükten sonra bir sürü şey yedim içtim banamısın demedi. Yalnız tek kötü yanları çok yapışkan oluşları. Sigara içiyorsanız hiç bulaşmayın derim :).
lg2
Kırmızı olan: Bold&Brash
Mor olan: Ban This!
Bunların haricinde 4 renk daha mevcut koleksyonda.
lg swatch
Gelelim farlara. Koleksyonda 12 far bulunuyor. Bunların 6 sı normal MAC lerde ya da PRO store lara sürekli bulunabiliyor. Diğer 6 sı ise sınırlı üretim. Ben sınırlı üretimlerin 5ini aldım. Crazy Cool u pas geçtim çünkü pigmentasyonu hiç hoşuma gitmedi.
farlar
going bananas
Going Bananas (Frost)
going bananas swatch
louder, please
Louder, Please (Matte)
louder please swatch
sassy grass
Sassy Grass (Matte)
sassy grass swatch
shock-a-holic
Shock-A-Holic (Matte)
shock-a-holic swatch
zingy
Zingy (Matte)
zingy swatch
Bol görselli bir post oldu bu :)
Öpüyorum hepiniziii
hnd

6 yorum:

oow farların rengi güzelmiş :) yapı$ yapı$ olan glosları hic sevmem :/ muhtemelen bunlarıda sevmem :/ tşkler ;)

ben aldim glasslarin hepicigini. cok cilginlar. tam bole kop kop ortamlar icin ideal. cart renkte olduklari icin. kopaar bizi dj kopar bizi dj. ucyuz besyuz ucyuz besyuz

:D çok cart renkler doğru, bana hitap etmedi glosslar ama güzeller :D farlar da güzelmiş, güle güle kullan hande :D

mavi ve mor çok hoş güle güle kullan

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More