29 Ağustos 2010

MAC- In The Groove Koleksyonu (Rötar Manyağı) +Alice+Olivia


Selamlar

MAC in In The Groove ve Alice+Olivia koleksyonlarından aldıklarımı hande aldığı için ancak geçen hafta elime geçebildiler. Koleksyonlar epey önceden satışa çıktı fakat, halen bulabilmeniz mümkün olduğu için bu post u yazmakta bir sakınca görmedim. Oldukça geniş bir koleksyondu In The Groove. Çok bir şey almadım ama elimdekiler paylaşacağım sizinle. Daha geniş kapsamlı review ve swatchlar için Just Makeup ekibinden pumpkin bu koleksyonla ilgili detaylı bir post ve video hazırladı. Post a buradan ulaşabilirsiniz.


Farlardan başlamak gerekirse... Koleksyonda 9 adet mineral far trio su var. Ben bunlardan 2sini aldım. Yapıları hoşuma gitti benim ama mineral far oldukları için normal farlar kadar sevmediğimide belirtmeden geçemem.


farlar


Sol: Fresh&Easy Sağ: Blue My Mind


pembe far swatch


Blue My Mind ı alma sebebim ortadaki maviydi ama şansa bakınki incecik bir çizgi halinde çıktı bendeki. Swatch bile yapamadım doğru dürüst :)


mavi far swatch


Koleksyonda 5 adet mineralize allık duo su vardı. Ben sadece 1 tanesini aldım.


allık


Hang Loose


Ten rengi açık olanlara tavsiye ederim.


allık swatch


allık duruş


Koleksyonda 4 MSF çıktı ve hepsi repromote. Yani daha öncedende satışa sunulmuştu. Ben bunlardan Stereo Rose ve Petticoat u tercih ettim. Bu arada koleksyondan kesinlikle alınması gereken 2 şeyden biri Stereo Rose. Bulursanız kaçırmayın.
stereo rose
Stereo Rose
stereo rose swatch
petticoat
Petticoat
petticoat swatch
Koleksyondaki 6 rujdan ikisini tercih ettim ben. Mor olandada gözüm vardı ama pas geçtim :) Koleksyondaki bulursan kaçırma ürünlerinden biri de Jazzed isimli ruj.
rujlar
Sol: Jazzed Sağ: All Styled Up
rujlar swatch
Bu koleksyondan son olarak 6 Cremesheen Glass arasından Chillin' isimli olanı seçtim.
chillin'
chillin' swatch
Gördüğünüz gibi neredeyse şeffaf. Ama yapı olarak çok seviyorum...
Gelelim Alice+Olivia ya. Bu koleksyonda pigmentler, ojeler ve dazzleglass lar vardı. Pigmentler ve ojeler çıktığı gibi bitti. Hatta Military isimli ojeyi alamadığım için çoook üzüldüm :( Ben de dazzleglass lardan I.Want.Candy isimli olanı seçtim çünkü sitesinde oldukça neon görünüyordu. Ama değilmiş.. :) Yine de hoşuma gitti.
A+O paket
Alice+Olivia paketleri...
I.Want.Candy
I.Want.Candy swatch
hnd

3 yorum:

Güle güle kullan canım .
Stereo Rose şimdiye kadar kullanmadığım ve alırken kenarda kalıcak diye korktuğum bir renkti. Ama 1 aydır sadece onu kullanıyorum. İlk defa bir renk bana böylesine yakıştı diye düşünüyorum. İyi ki almışım dediklerimden.

@MoR KeLeBeK: Teşekkür ederim. Aynen katılıyorum. İlk gördüğümde ben de çok çekinmiştim renkten ama elimden düşmüyor şu sıralar :)

Rujlarınızın rengi çok tatlııı
iyi günlerde kullanın :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More