7 Şubat 2011

Ocak 2011 Favorilerim (by hnd)

ocakfavorilerim1

1- BVLGARI Eau Parfumée Bath and Shower Gel: Geçen günkü Nordstrom alışverişimle gelen tester çantasından çıkmıştı. Kokusu gayet güzel. Lush shower gel lerimin yerini tutmuyor ama fena değil yine.


2- BLISS Lemon+Sage Body Butter: Aynı şekilde bu da tester çantası ile geldi. Kokusu pek tarzım değil ama yapısını oldukça beğendim.

3- NIVEA Visage Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi: Yarısından fazlasını kullanmama rağmen bu ürün hakkında son bir karara varamadım...

4- AVON Care Brightening Hand Cream: Sürekli yanıbaşımda duruyor. Kokusuna bayılıyorum.

ocakfavorilerim2

5- AVON Pore-Fection Mask: Dolapta birikmiş olan Avon ürünlerini tüketmeye adadım bir süre kendimi. Bu maske de onlardan biri. Yıllar önce almıştım ve hala sapasağlam duruyor.

6- Estée Lauder So Polished Gentle Exfoliating Scrub: En sevdiğim ürün değil ama iş görür. Bunun da yazısı çok yakında.

7- Lolita Lempicka: Geçenlerde bu parfümle ilgili bir yazı hazırlamıştım. Bugün bitti kendisi.

8- AVON Hydra Firming Face Cream: En sevdiğim nemlendiricim.


ocakfavorilerim3

9- MAC Very Important Platinum oje: Cham Pale koleksiyonuyla çıktı bu oje.

10- O.P.I Drip Dry: Her bir tırnağa 1-2 damla damlatmak yetiyor. Gayet başarılı bir oje kurutucu.

11- Urban Decay Gunmetal oje: Markanın Apocalyptic oje setinden bir renk. Yazısı çok yakında geliyor.

hnd

2 yorum:

merhaba,

bişey merak ettim. Nordstrom Türkiye'ye ürün gönderiyor mu? kargo fiyatları nasıl? teşekkür ederim

yelda
http://yeldaninevi.blogspot.com/

@Yelda: Bildiğim kadarıyla Türkiye'ye gönderim yapmıyor.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More