4 Şubat 2011

Lush- Vanishing Cream

vanishing cream

Selamlar


Lush'a ne kadar düşkün olduğumu biliyorsunuz. Ama bir markaya düşkünüm diye her ürününü seviyorum anlamına gelmiyor. Maalesef markanın Vanishing Cream adlı nemlendiricisi tam bir hayal kırıklığı oldu benim için. Nefret ettiğim ürünler listesinde yerini aldı. Kaç kere şans vermeme rağmen hiç memnun kalamadım.



Bu nemlendiriciyi alırken cildimin yağlıya dönük karma olduğunu belirtmiştim. Yukarki resimde gördüğünüz gibi ürün %11 yağ içeriyor fakat altındaki açıklamayı okursanız akneli ve yağlı ciltler için olduğunu görürsünüz. İşe yarıyor mu yaramıyor mu bilmiyorum çünkü düzenli olarak kullanmaya dayanamadım.



İçindeki yağın sorun olmayacağını söylediler ben alırken ama ben su bazlı nemlendiricileri kesinlikle tercih ediyorum. Mesela sabahları makyaj yapmadan önce nemlendiri sürmemiz gerek fakat bu ürünü cildim bir türlü emmek bilmediği için üzerine makyaj uygulamak hiç hoş olmuyor. Kutunun üzerinde hafif ve kolay emilen bir ürün olduğu yazıyor. Kesinlikle bende tam tersi oldu. Krem oldukça yoğun. Az sürmeme rağmen cildim bir türlü emmek bilmiyor kremi. Geçen gün son bir kez şans tanımak istedim kreme. Sabah yüzümü yıkadım ve uyguladım. 3 saat sonra krem hala yüzümde yapış yapış duruyordu.



Küçücük kutunun fiyatı 70 TL. Yani 70 TL m çöpe gitti. Siteden yorumlara bakacak olursanız birçok insanın benimle aynı fikirde olduğunu anlarsınız. Bir şekilde değerlendirmek istedim kremi ama kokusu da oldukça ağır. İçini boşaltıp kutusunu saklayacağım :(




vanishing cream2


Ürüne lushturkey.com adresinden ulaşabilirsiniz.


hnd

5 yorum:

Aaa, çok şaşırdım böyle kötü olmasına! Ben deneme boyu almıştım küçük, su gibi hemen emilen bi yapısı vardı, hatta benim kuru cildime az bile gelmişti nemlendiriciliği. Acaba benim potta başka bi krem vardı da yanlış mı yazdılar?? Lavanta kokulu mu krem?

hande atma yazık 70 lirana bu tarz yağlı kremleri ayak kremi olarak kullan üzerinede çorap giydin mi en azından ayakların pamuk gibi olur

ay yazık yaaa 70 lira atma çöpe eğer okadar yağılıysa annene ver el kremi fln yapar en azında...

@Başak: Hayır değil. Farklı bir üründen söz ediyorsunuz büyük ihtimalle siz. Çünkü benim söylediğim ürün yağlı ciltler için.

@Anonymous: Doğru söylüyorsunuz aslında. El kremi fln olmaz ama ayak kremi olabilir.

Lush nemlendiricilerde çok başarısız. Aslında ben aldığım hiç bir üründen olağanüstü etki görmedim, verim çok alamadım. Doğrusu üzüldüm, ayak kremi olacak kadar kötü olmasına

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More