11 Şubat 2011

Global Keratine Hair Taming System

gkhairtaming


Selamlar

Bildiğiniz gibi şu sıralar Brezilya fönü oldukça revaçta. Bir süredir yaptırmayı düşünüyordum ama işlem sırasında kullanılan ürünlerin oldukça zararlı olduğunu duyup vazgeçtim.


En sonunda Global Keratine Hair Taming System yaptırmamın daha uygun olacağına karar verdim. Zaten brezilya fönü diye bu ürün kullanılıyor birçok yerde.

İşlemden önce fotoğraf çekmeyi unuttuğum için öncesi ve sonrası resimleri koyamıyorum buraya. Genel olarak işlem nedir, nasıl uygulanır ve sonuçları nelerdir bunlardan söz etmek istiyorum. Ama öncelikle benim saçımın yapısından söz etmek istiyorum biraz size. Böylece kendi saçınızla karşılaştırabilirsiniz.

Benim saçlarım genel olarak sağlıklıdır. Kalın telli ve gür bir yapıya sahip. Saç dökülmeleri fazla olduğu için yeni çıkan kısa saçlar elektrikleniyor ve saçlarım gür olduğu için kabarık oluyor. Lise ve üniversite hayatımın bir kısmını fönlü geçirdim. İnsanlar bu yüzden saçlarım düz zannediyorlardı. Ama aslında dalgalı saçlarım var. Dalgalarım belirgin olmadığı için şekil vermekte zorlanıyorum . Bütün bu sebepler yüzünden son birkaç senedir çene hizamda olan saç modellerini tercih ettim. Böylece banyodan sonra at kuyruğu yapıp dolaşabiliyordum. Arkadaşlarım bilirler, ben şimdiye kadar hiç fönsüz saçlarımı açık bırakıp dışarı çıkmadım, çıkmam!! Yani özetle, benim saçlarım o zor saçlardandı... Şimdi saçlarımla aşk yaşıyorum...

Gelelim işleme. Adından da anlayabileceğiniz gibi işlem keratin bakımı. Keratin bildiğiniz gibi saçlar için çok faydalı. İşlem şöyle:


  • Önce özel bir şampuan ile saçlarınız iyicene yıkanıyor.
  • Keratine bakım saçınıza uygulanıyor. İnce ince parçalara ayrılıyor saç ve tarakla ürün saça yediriliyor.
  • Saçlar durulanmadan kurutuluyor ve fön çekiliyor.
  • Son olarak özel bir düzleştirici ile çok yüksek bir sıcaklık kullanılarak saçlarınız düzleştiriyor. Bu işlem çok uzun sürüyor çünkü ince ince parçalar halinde düzleştirmek gerekiyor. Burda amaç ürünü saça iyice işlemek.

İşlem ortalama 2 saat sürüyor. İşlem sonrasında saçlarınız o kadar ince ve düz oluyor ki pırasa halt etmiş. Saçlarınızı yıkamadan, ıslatmadan vs. 2-3 gün beklemeniz gerekiyor. Sonra kuaförünüzün talimatlarını uygulayarak yıkanabilirsiniz.

Peki işlem sonrasında neler değişti benim için? Öncelikle saçlarım yumuşacık ve parıl parıl oldu. Saçlarım fönlü gibi olmadı ama düz oldu. Yani saçı açık dışarı çıkabilen o normal saçlı insanlar gibiyim artık. Dalgalarımı geri istediğim zaman yapmam gereken tek şey gece yatmadan banyo yapıp ıslak saçla yatmak. Sabah düzgün dalgalarla kalkmak ayrıca bir keyif :) İşlemin etkileri 4 ay kadar sürüyor. İşlem çok ucuz değil ama şahsen sonuçlardan oldukça memnun olduğum için senede 3 kere o parayı vermeye razıyım.

Son olarak işlemin ücreti uygulanan saçın uzunluğuna ve gürlüğüne göre değişiyor. Ama ben Erenköy'de bir kuaföre yaptırdım ve fiyatı 300TL ydi. İlgilenenleriniz olursa bilgilerini mail atabilirim.

IMG_0376

Bu resmi banyodan sonra saçım doğal yollarla kurumuşken çektim. Banyo sonrasında taramadım, herhangi bir ürün sürmedim....

Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

hnd

1 yorum:

Güzel olmuş, güle güle kullan :) Ben de düşündüm ama saçlarım ince telli ve gür değil, o ısı işlemine dayanabileceğini zannetmiyorum..

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More