14 Şubat 2011

Hard Candy- Living Doll Allık

living doll1

Selamlar
Bir süredir seve seve kullandığım allığım Living Doll'u bilmeyeniniz kalmamıştır herhalde. Benimkisi gelirken kırılmıştı biliyorsunuz. Kırık parçaları bitirebilmek için annemle aylardır başka bir allık kullanamaz olduk :) Bereketli çıktı :p


living doll

Lafı çok uzatmadan allıktan söz etmek istiyorum size. Diğer Hard Candy allıklar gibi bu da oldukça frost bir yapıya sahip. Rengi kutuda durduğu gibi koyu pembe değil. Abartmadan sürdüğünüz taktirde çok güzel bir pembelik katıyor yanaklarınıza. Ben bu allığı kullnırken ayrıca aydınlatıcı kullanmıyorum yoksa kolaylıkla bir disko topuna dönüşmek mümkün.

living doll2

Bunun dışında markadan söz edecek olursak, Hard Candy Urban Decay'in daha ucuz bir alt markası. Ürünleri oldukça başarılı. Urban Decay gibi Hard Candy de hayvanlar üzerinde test yapmıyor. Kötü olan şeyler: 1- Ürün yelpazesinin yeterince geniş değil. 2- Ürünlere ulaşmak hiç kolay değil. Sadece Walmart'ta satılıyor bildiğim kadarıyla ve birçok ürün çoğu zaman sold out oluyor.

Bu allıktan satış blogumuzda bir tane mevcut. İlgilenenlere duyurulur!

BURADAN ürüne ulaşabilirsiniz.

hnd

5 yorum:

Hard Candy'i çok seviyorum ^^

Çok güzelmiş bu rengi...bende de var bu allıktan bendeki daha bronz adını unuttum şuan...eklerım bir gün onuda...ıyıgunlerde kullan cnm..

C2 tene uygun olur mu?? Yoksa cok mu gelir?

@Anonymous: C2 ten rengi nasıl bilemediğim için yardımcı olamayacağım.

güzel bir ışıltı katmış cildinize.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More