15 Şubat 2011

Galapagos Look

galapagos look

Selamlar

Geçen gün yaptığım makyajı paylaşmak istedim sizlerle. Oldukça basit bir makyaj.

Kaş altıma aydınlatıcı olarak MAC Brulé sürdüm ve göz çukuruma kadar indirdim bu rengi.
Daha sonra NARS Galapagos isimli farı göz kapağıma sürdüm ve göz çukurumu geçecek şekilde yukarı doğru karıştırdım. Mat bir far olduğu için karıştırma işlemi oldukça uzun sürüyor. Bu yüzden geçiş rengi kullanmanızı öneririm.
Gözümün içine Urban Decay'in kahverengi göz kalemi olan Bourbon'ı sürdüm.
Son olarak alt kirpik diplerime Urban Decay'in altın rengi göz kalemi olan Honey yi sürdüm. Sanırım bu kalem artık satılmıyor.


Yine gözlerim kırmızı çıkmış. Takılmayın böyle şeylere :)

Öpüldünüz!

hnd

5 yorum:

biraz daha aydınlıkta çekebilseydin daha net görünürdü renkler sanırım. Ama inanılmaz yakışmış

karanlık ama yınede hoş görünüyor cnm..

@Briss, @MYPriNcessS: video larımı çektiğim ışıkta çektim fotoğrafı ama detayları yakalasın diye kamerayı yaklaştırınca makine gölge yaptı bu sefer. Ama resim gerçeğe çok yakın. Hatta aynı denebilir.

NARS farlarının kalıcılığı oldukça yüksek diye duyuyorum, bu fotoğrafta gördüğüm kadarıyla da çok güzel renk vermiş, bunu sağlamak için kat kat mı sürüyorsun yoksa gerçekten bir kerede böyle bir görünüm mü sağlıyor?

@francesca mckennitt: altına baz sürdüğünüz zaman farlar zaten daha belirgin oluyor. NARS'ın bu farı oldukça pigmentli. Daha önce yazısını yazmıştım. Ordan bakabilirsiniz.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More