1 Şubat 2011

Club Make-Up

club1


Selamlar
Klasik makyajlarımdan birini paylaşmak istiyorum bugün sizlerle. Çok kolay bir makyaj. Hepiniz rahatlıkla yapabilirsiniz. İşin püf noktası MAC'in Club isimli farı.


club2


Urban Decay Eyeshadow Primer Potion ımı tüm göz kapağıma sürdükten sonra Club isimli farı göz kapağımdan crease ime gelecek şekilde sürdüm. Daha sonra crease ime bir geçiş rengi uyglayarak iki rengi karıştırdım. Benim kullandığım renk MAC'in Tete-A-Tint isimli farı. Son olarak kaşımın altına MAC'in Brulé isimli farını uyguladım ve makyaj tamamlandı.

club3

İsterseniz farları alt kirpik diplerinize de uygulayabilirsiniz. İsterseniz eyeliner sürebilirsiniz. Yani gerisi size kalmış. Son derece basit günlük bir makyaj bu.

hnd

3 yorum:

Club çok değişik bir far ama herkese gitmiyor. Sende çok iyi durmuş

benim için fazla kahve bu ama size çok yakışmış, elinize sağlık:)

Çok hoş olmuş! Ben bu farı ilk senden duymuştum zaten. Ben şimdilik burmese beauty quaddaki benzeri ile takılıyorum :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More