15 Mayıs 2012

Dev Kozmetik Alışverişi




Selamlar
Eski video larımı daha fazla geciktirmeden yayınlamak istiyorum. Şu sıralar yeni yazı yazmaya pek vakit bulamıyorum bildiğiniz gibi. Sınavlarım bitene kadar bir süre böyle idare edelim :)
Bazılarınız alışveriş video larından hoşlanmıyorlar biliyorum ama sevenler için geliyor bu video. 
İstediğiniz video vs. varsa yorum bırakabilirsiniz. Fırsat buldukça çekmeye çalışıyorum. Bu arada alışveriş video larında görüpte merak ettiğiniz ürünler varsa yazılarını öne çekmeye çalışırım. Onları da yorum kısmına yazabilirsiniz. 


Kendinize iyi bakın ^^


hnd

6 yorum:

ben de chubby sticki merak ediyorum..hatta şu anda facebookda yarışması var aklında olsun:)

lush ürünlerini çoooook merak ediyorum:)

eosdan ben de istiyorummmmmmmmmmm yahu tüm merak ettigim ürünleri almışsın şekerim:)

öyle dev bir alışveriş olduki bütün merak ettiklerini kapsamasına şaşırmadım :D

internet siteleri üzerinden alışveriş yapabilmen mümkün. yakında bu konuyla ilgili bir öneri yazısı hazırlamayı düşünüyorum.

evet gördüm yarışmayı. hadi bol şans sana :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More