31 Mayıs 2012

Project 50 Pan- Son Durum

Selamlar;
Hatırlarsanız bir süre önce Project 50 Pan e başladığımı duyurmuştum şu yazımda. Oldukça iyi gidiyordum aslına bakarsanız. İndirimlerdi, sınırlı üretim koleksiyonlardı, mevsim değişikliğiydi derken kontrolden çıktım ve 25 üründe kesmeye karar verdim projeyi. Bu süre içinde farkettimki 20 ürüne kadar rahat dayanabiliyorum ama  20-25 arası biraz zorluyor. 50 yi tamamlasaydım nirvanaya ulaşmış olurdum herhalde :)
Neyse... Kontrolü elden bırakmamak için yeni bir 25 ürün bitirme projesine başladım tekrardan. Fakat bu sefer kendime fazladan 1 kapı daha açık bırakmalıyım diğer projeden farklı olarak. Biliyorsunuz mezuniyetim çok yakın. Bir terslik olmazsa 2 hafta sonra resmen mezun oluyorum. Geriye diplomayı almak kalıyor. Mezuniyetim kesinleştiği anda iş başvurularına başlayacağım. İş görüşmelerine giderken giyebileceğim, biraz daha yetişkin işi parçalar sokmaya başlamalıyım gardrobuma. Ufak ufak iş hayatına hazırlanıyorum yani... Benim için dua edin lütfen. :)
Bu süre içinde bitirdiğim ürünlerin video sunu yakınlarda çekmeye çalışacağım. Ev çöp ev gibi oldu çünkü :) Bu bitenler video ları sinir bozucu olabiliyormuş :)
Yeni projede ise son durum şöyle: 


Project 25 Pan 14/25.


Yavaş yavaş bloga dönüş yapmaya başlayacağım. Hatta bu cumartesi Liz ile buluşup blogu nasıl daha iyi yapabileceğimize dair bıdı bıdı edip karşılıklı kahvelerimizi höpürdeteceğiz. Bu konuyla ilgili önerileriniz vs varsa bizimle paylaşırsanız çok seviniriz. 


Şimdilik bu kadar....


Kendinize iyi bakın.


hnd

2 yorum:

Evet bu konuyla ilgili şahane bi önerim var. Ben de o höpürdetmede size katılayım mesela :)
Sevgiler
Ayşe

:D başka bir sefere belki bir etkinlik düzenleriz. liz'e bir iletim bu durumu :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More