7 Mayıs 2012

MAC - Colour Saturation Cremesheen Glass

Merhabalar,

Bugun bahsetmek istedigim urun 19 Nisan da Turkiyede piyasaya cikan Mac Reel Sexy koleksiyonu icinde bulunan 4 adet cremesheen glass dan biri olan Colour Saturation.
1fd

2fd

3fd

4 u icinde en pigmentlisi olan colour saturation bence rengi ile de one cıkandi.
Mac sitesinde "dark cool wine" diye tanımlamıs rengi. Ben dudagımda oldukca dogal durdugunu dusunuyorum. Tupte gorundugu kadar koyu ve iddiali olmadıgını resimlerde gorebilirsiniz.
4fd


Cizgilere girme sorununu flaslı fotografta farkediliyorsa da gun ısıgında dikkat cekici bir sorun olusturmuyor bence.

5fd

6fd

Creemsheen glassların yapıs yapıs ve simlere bogulmus olmaması benim icin artıları iken az miktarda urun icermesi ve kalıcı olmaması eksi ozellikleri olarak sıralanabilir.
Cremesheenlerin yapisini seviyorsaniz ve bu renk ilginizi cekiyorsa denemenizi oneririm.


3 yorum:

Liz merhaba. Güzel fotoğraflar ve anlatım için teşekkürler, ilgi çekici. Yalnız yazı karakterinin boyutunu biraz arttırsan mı?

Merhaba,

Çok tesekkurler yapıcı yorumunuz için :)

Bu postta yeni kozmetik ürürnleme yer verdim. Belki göz atmak istersiniz by heh. ;)

http://delikitap.blogspot.com/2012/05/kazandgm-blog-cekilisi-ve.html

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More