14 Mayıs 2012

NARS - Pure Radiant Tinted Moisturizer

Herkese Selamlar,
Bugun, cıkali ve ben alali epeyce bir zaman gecmis olmasına ragmen ancak kullanma firsati bulabildigim NARS Pure Radiant Tinted Moisturizerdan bahsedecegim.

NARS TM 01

NARS basın bulteninde urun ile ilgili soyle bir acıklama yapmıstı :
"NARS eşsiz, yeni renkli anti-aging ve cilde ışıltı verme etkili sıvı nemlendirici Pure Radiant Tinted Moisturizer SPF30/PA+++' yı geliştirdi."
En guzel ve almamda bas rol oynayan ozellliklerinden biri SPF 30 icermesi.
Renkli nemlendiriciler SPF 15 - 20 iceriyor cogunlukla, dermokozmetik urunlerde bu yukseklikte SPF koruması olabiliryor ki onlardan da aynı performans alınamiyor.
NARS TM 02
NARS TM 03

Nars bu urunde toplam 9 renkte karsımıza cikiyor.
Urunun handikaplarından biri bence renk skalasi. Yaptıgım arastırmada urun ile ilgili aynı dertten muzdarip baska kullanıcılar oldugunu da gordum.
Ornegin aldigim renk olan St. Moritz cildime biraz koyu kalırken Alaska hic olmuyor.
Yazın daha rahat kullanmayı umuyorum.
Renkler:
1. Finland (Hafif, doğal dengeli sarı ve pembe tonları)
2. Alaska (Hafif, doğal dengeli sarı ve pembe tonları)
3. St. Moritz (Orta, doğal dengeli sarı tonları)
4. Annapurna (Orta, doğal dengeli şeftali tonları)
5. Cuba (Orta, doğal dengeli sarı ve pembe tonları)
6. Malaga (Orta-koyu, sıcak karamel tonları)
7. Seychelles (Orta-koyu, altın zeytin tonları)
8. Martinique (Orta-koyu, sıcak kırmızı tonları)
9. Polynesia (Koyu, sıcak çikolata tonları)


İcerdigi titanium dioxide ile UVA ve UVB ısınlarından koruma saglıyor, ışık tesiri ile degismediginden korumasının oldukca uzun omurlu oldugu iddia ediliyor.
Kuru ciltler icin daha uygun oldugu gorunusune sahibim, bu cilt tipinde sadece bu urun uygulandıgında ciltte guzel bir ışıltı bırakabilir fakat benimki gibi yaglı ciltler icin tek basina kullanılması zor bir urun. Ben bu renkli nemlendiricinin ardindan uyguladigim pudra dısında gun icinde pudrayı tazelememi gerektirecek parlama sorunu yaşamadım. 
Raf omurunu uzatmak icin toksik oldukları bilinmesine ragmen pek cok kozmetikte kullanılan paraben bu urunde yok ki bence cok onemli bir ozellik. 
Ben dogal gorunumden hoslandıgım icin kapatıcılıgını da gayet yeterli buldum.
Puruzsuz gorunum sevenlerin akne ve benzeri lekeleri bu urunu uygulamadan once kapatması gerekecektir.

NARS TM 04
NARS TM 05 
Ozetle:
Agır olmayan yapısını, bıraktıgı dogal ısıltıyı (uzerine ince de olsa pudra gecmeme ragmen), kokusunu, olculu kapatıcılıgını sevdim.
99 TL olan fiyatını ve dar renk skalasını sevmedim.

4 yorum:

Ben de çok beğenerek kullanıyorum Finland rengi bendeki. Doğal görünümü seviyorum ve bu ürün cidden tek başına yeterli benim kuruya dönük cildime.

Ben de yağlı ciltli olduğum için fiyatından dolayı cengaverlik yapıp tam boy ürünü alamadım, gün içindeki durumunu incelemek için st.moritz renginin sephoradan numunesini aldım. Çok yağlı bir cildim olmasına rağmen bir nemlendiriciden daha fazla yağlandırmadı beni (henüz tabi vıcık vıcık yaz mevsimine geçmedik :)) st. moritz rengi de tam uydu! ama fiyatından dolayı hala çekingenim :(

Cilt rengini bulduysan sansli gruptansin :)
iyi gunlerde kullan!

Cok cok iyi yapmissin bence. Ürünün oil-free olusu sahane ve bizim gibi yagli citler icin avantaj. Fiyat konusunda katılıyorum ama 50 ml olusu icimi bir nebze rahatlatıyor. Daha az urun iceren pek cok fondoten daha pahali.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More