18 Mayıs 2012

Victoria's Secret - Very Voluptuous Lip Plumper


Selamlar,

Victoria's Secret gelsin diye uzun zaman bekledik ve sonunda geldi!
Cevahir AVM deki magazasının neredeyse tamamini meshur vucut urunleri olusturuyor.
Magazada bu urunu gorunce hem hakkındaki iyi yorumları hem de bu amaca hizmet eden benzer urunleri Turkiye de bulmanın zorlugunu goz onune alarak sans vermeye karar verdim.

VS1

VS2

Bendeki renksiz olan "Bare" bir de "Baby Pink" olan pembemsi rengi vardi.
VS3
   
Ben rujun uzerine de gloss olarak surdugum icin fırca ucu pembe oldu.
Bu ucun ortasından alt kısmını cevirdikce urun geliyor.

VS4

Cizgileri doldurması ve dudagı dolgunlastırması gereken bu urun beklendigi gibi uygulanmasını takiben dudakta karıncalanma yaratıyor, ve evet bence ise yarıyor.
Fakat ya beklentilerim yuksek oldugundan ya da dudaklarım cok ince oldugundan tatmin edici muhtesem bir netice elde ettigimi de dusunmuyorum.
VS05

vs06

Urunu Victoria's Secret magazalarından temin edebilirsiniz. 45 - 49 TL gibi bir fiyatı oldugunu hatırlıyorum.
Siz ne dersiniz işe yaramış mı :)?

3 yorum:

Gerçekten de çizgileri doldurmuş ve gayet güzel görünüyor ama ben de fazla bir dolgunlaştırma göremedim. Hem dudakların da ince değil zaten :))

Bu bende de var, kac yildir kullaniyorum, icinde cok cok az ml olmasina ragmen kac yil yetti bana, ve hala kullaniyorum yani. :) Bence ise yaramis ama bence tüm etkisini aradan yarim saat filan gectiginde gösteriyor. O zaman gercekten cok tombul oluyor dudaklar. :) Süper bir doldurucu parlatici bu, ben cok seviyorum. :) Dudaklarda biraz aci verici bir his biraksa da buna deger :)

merhabalar :) bende bloguma bekliyorum http://bugunnesursemm.blogspot.com/

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More