4 Temmuz 2012

CETTUA - Before Having Date Collagen Essence Mask

Selamlar,

Bir Gratis ziyaretimde ismi ile dikkatimi cekti bu maske.
Aynı markanın "After Sun Stress" , " After Night Fever " gibi eglenceli isimlere sahip farklı maskeleri de mevcut olmakla beraber bu iddiali isim ve vaad ettikleri denemeye deger diye dusunerek aldım.

BHD 1

Yanılmıyorsam 9 tl lik 1 paketten 4 adet cıkan bu maske yaslanma belirtilerini azaltıp
barındırdıgı kolajen ile cildi daha yumusak ve nem dolu bıraktıgını iddia ediyordu.

BHD 2

Oldukca yogun krem barındıran bu kagıt maske yaslanma belirtililerine ne yapar bilemiyorum ama nemlendiriyor orası dogru.
Yine de sahip oldugu garip koku ve nemlendirici surerek elde edilenden daha fazlasını gormedigim nemlendirmesi sebebi ile tekrar almayı dusunmuyorum.


Yeni maskeler denemeye devam !

4 yorum:

Bende bu maskeyi denedim. Hic begenmedim. Kokusu da cok kotu gercekten :( After sun stress denedin mi canim?

böyle tek tek paketli maskeler çok iyi oluyor. özellikle benim gibi açtığı tüpü ikinci kez kullanmayı unutanlar için :)

http://www.lookbookunlimited.com/

Julia denemedim baska maskesini canm, after sun stress ise yariyorsa denemenin tam zamanı aslında:)

Evet katılıyorum, hem begenmeyince elinizde koca urun kalmıyor. Bir daha almıyoruz o kadar.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More