24 Temmuz 2012

LUSH'tan Fiyatlarıyla İlgili Açıklama



Selamlar
Geçenlerde bir alışveriş videomda Lush'tan aldığım ürünleri göstermiştim hatırlarsanız. Video'nun altına  fiyatlarla ilgili gelen yorumlardan sonra Lush'tan bu konuyla ilgili bir mail aldım.


'Lush, bildiğiniz gibi piyasada bulabileceğiniz koruyucu katkı maddesi en az olan, içeriğinde en taze meyve, bitki özleri ve en kaliteli temel, bitkisel yağlar içeren bir markalardan birisi.

 Örn; Kullandığınız rehab'te taze kivi, papaya, ananas suyu, atlantik deniz tuzu, ve yosunu, organik jojoba, zeytinyağı, ardıç, biberiye ve nane yağı bulunmaktadır.

Sizlerden ricam diğer aldığınız ürünlerin içeriğine bir göz atmanız. En yoğun olan sudan başlayarak, ismini hiç duymadığınız dünya kadar kimyasal madde, genelde mineral yağlar içeren, bitkisel yağ varsa da minimum seviyede ama sadece markasından dolayı o ürünlere ederinin çok üstünde ödemeler yaptığımızı göreceksiniz.

Aldığınız ürünleri yıllarca kullansanız da hiç bozulmuyor, ama Lush ürünleri bildiğiniz gibi koruyucu katkı maddesi az olduğu için ömrü kısadır. Örn; aldığınız H'suan Wen Hua( saç tanrıçası demektir) raf ömrü üç aydır.
 Bu tür ürünlerle içeriğinde  taze meyve suları, temel ve bitkisel organik yağlar olan bir ürünün fiyatı eşdeğer olabilir mi? Bu anlamda bakarsanız maalesef  nerdeyse bazı ürünlerde eşdeğer.
Sadece isme ve kokuya, markaya eder olarak, içerik olarak haketmeyen ürünlere yüksek rakamlar veriliyor, sonra Lush ürünleri Türkiye'de pahalı deniyor. Lütfen bazı ürünlerin o ülke fiyatı ile Türkiye fiyatı birde Lush ürünlerinin Avrupa'daki fiyatı ile buradakini kıyaslayınız. Avrupa fiyatlarından yukarda olmamız doğal ( maalesef gümrük, nakliye gibi maliyetlerden)ama bunun üretilen ülke fiyatı ile üç-beş kat arada fark olmaması lazım öyle değil mi?

Bunun dışında tabii ki market ürünleri de var bunların üçte, dörtte bir fiyatına ama o içeriklerle zaten fiyatlarının makul olması çok doğal. Sizinde bahsettiğiniz gibi kullanıp, ürünlerin faydasını görünce, şampuan saç kremi yada nemlendiricideki amaç sadece temizlik ve nem olmamalı. Gerçek faydayı sağlarken, cilde de en az zararı vermeli.

Fiyatlarımızın çok arttığı bahsedilmiş. İki yılda bir kere fiyat indirimi, iki kere fiyat artışı yapıldı. O da dolar kuruna göre %10 dur.'

Kendileri bu maili sizlerle paylaşmamı istediler.

hnd

4 yorum:

Lushtan ilk alışverişimi yapmaya niyetlendim,neler alsam diye araştırıyordum bloglarını,yazını buldum :D
yıllarca kullanılabileceğini bilmiyordum ama çok kaliteli ürünleri olduğunu biliyorum ve denemeyi uzun zamandır istiyordum :)
bence fiyatları piyasa da olan birçok ürüne göre daha uygun ve içerikleri çok çok hoş.
maili paylaştığın için teşekkürler
sevgiler
http://youshoulddancewithme.blogspot.com/

benm anladığım yıllarca kullanılamadığı sevgili uftade !!

yıllarca kullanılamıyor maalesef. raf ömürleri çok kısa ama şimdiye kadar hiç ziyan etmedim ben ürünlerini. bi ürünün üzerinde 3 aylık bir raf ömrü yazıyorsa 3 ay içinde bitirmiş oluyorsunuz o ürünü. markayla ilgili eski yazılarıma bakarsanız en sevdiğim ürünleri görebilirsiniz. belki alışverişiniz konusunda size yardımcı olabilir.

bath and body works'e ornek olması dileği ile....

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More