27 Temmuz 2012

NEVACARE- Nutritive Repair Glossing Serum


Selamlar;
Uzun bir süre önce elime geçmişti bu ürün. Artık yazısını yazabilecek kadar kullandığıma inanıyorum.
Daha önce birçok kez söylediğim gibi ben saçlarımı neredeyse her gün maşa ile düzleştiriyorum. Bu yüzden çok yıpranıyorlar. Hatta 1-1,5 sene önce kuaföre gittiğimde saçlarımın çok ciddi bir şekilde yığrandığını söylemişti. O zamandan beri saç bakımıma daha fazla özen göstermeye başladım.
Resimde gördüğünüz gibi bu ürün pompalı bir şişede geliyor. Saçlarınız nemliyken bir pompa kadar ürünü elinize alıp saçlarınıza, uçlardan başlayıp köklere gidecek şekilde yediriyorsunuz. Yeterince iyi yedirdiğinizi anlamak için ellerinize bakabilirsiniz. Elinizde hiç yağ kalmadıysa başardınız demektir :) Bu arada, üründen sadece 1 pompa kullandığınız için ürün uzunca bir süre sizi idare ediyor. Ürünü sürdükten hemen sonra ısıdan korumanız gerekiyor. Bu benim için pek sorun olmadı çünkü geceleri banyo yapıyorum zaten.
Ürün ilk elime geçtiğinde çok gözüm korkmuştu. Hatta uzunca bir süre kullanabilmek için cesaretimi toplamam gerekti :) Çünkü ürünün yapısı bildiğiniz yağ... Benim saçlarım zaten 2 gün bile dayanamazken, üstüne birde yağlı bir ürünü sürmenin saçma olacağını düşünmüştüm. Fakat yanılmışım. Daha önce de söylediğim gibi ürünü saçlarınıza iyice yedirdiğiniz için yağlı bir his bırakmıyor hiçbir şekilde.
Ürünün işe yaradığını son kuaföre gidişimde anladım. Her seferinde saçlarım nasıl, yıpranmış mı diye soruyorum korkudan. Her seferinde iyi baktığımı söylüyor. Çok uzun zamandır bu ürünü kullandığım için işe yaradığını anladım.
Son olarak ürünün kokusundan bahsedelim. Ürünün hafif ama güzel bir kokusu var. Benim hoşuma gidiyor. Kokulu ürünlerden hoşlanmıyorsanız başka bir seçenek arayın derim.

Daha detaylı bilgi ve satın almak için buraya bakabilirsiniz.

-Ürün firma tarafından denemem için yollanmıştır.-

hnd

3 yorum:

banada bu ürünü göndermişti firma . bende yeni yeni kullanmaya başladım , ancak kuru saçamı yoksa nemli saçamı karar veremedim. sen nasıl tercih ediyorsun?

bu arada diğer hande artık siteden ayrıldımı >? videoları açılmıyor?


yildizlimakyaj.blogspot.com

nemli saça uyguluyorum. oldukça rahat oluyor kullanımı.

hande uzunca bir süredir yazmıyor. şimdilik blogdan elini ayağını çekti. işler vs... videolarını kapamayı tercih etti kendisi.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More