31 Temmuz 2012

Clinique- Cilt Bakım Seti

DSC08280

Selamlar
Geçenlerde Buket'in alışveriş videosunda görmüştüm bu seti. Nemlendiricimi yarıladığım için ve Clinique'in nemlendiricisini denemek istediğim için bu setin mantıklı olacağını düşündüm.
Set yukarda görmüş olduğun sevimli kutuda geliyor. Kutunun içinden alt resimdeki çanta çıkıyor. Oldukça büyük, kaliteli ve şık bir makyaj çantası.

DSC08310

Çantanın içinden ise 1 büyük boy nemlendirici, 1 büyük boy tonik ve 1 büyük boy yüz yıkama jeli çıkıyor. Bunlara ek olarak bu 3 ürünün seyahat boyu da çantada yerlerini almış.

DSC08312

Ürünleri henüz deneme fırsatım olmadı. Elimdeki stokları biraz azaltana kadarda dolapta saklamayı düşünüyorum. Bu yazıyı da sizleri bu setin varlığından haberdar etmek için yazıyorum. İlginizi çekiyorsa muhakkak gidin bir bakın.

Bu setlerin 2 çeşidi var sanırım. Biri kuru ve normal ciltler için olmalı. Diğeri ise (benim aldığım) karma ve yağlı ciltler için olan.

Setin fiyatı Clinique mağazalarında 276 lira. İlgilenenlere duyurulur!!

hnd

6 yorum:

Ben nemlendiricisinden ve yüz yıkama jelinden acayip memnunum kesinlikle herkese tavsiye ediyorum. Blogumda da yazmıştım.
http://locosmetico.blogspot.com/
Güle güle kullan hepsini ;)

Ben yağlı ciltler için olanını kullanmıştım ve çok memnun kaldım. Yalnız ürünler kokusuz olduğu için, bir süre sonra o kokusuzluk beni rahatsız etmeye başladı onlar eskidikçe kimyasal kokuları ağırlaştı.

cosmetic check den seyahat boyu ürünlerin üretim tarihlerine bakarak önce onları kullanın bence. çünkü benim bu şekilde aldığım bir sette DD kremin küçük boyu daha önce bozuldu tuhaf bir şekilde :s

benim de DD kremim kokuyordu kullanamadım ykm clinique görevlisi getirin bakalım dedi ve kokmadığına dair ürünlerin zaten kokusuz olduğuna dair yeminler etti :s ama ben yine de atmak zorunda kaldım

bu tarz ürünleri alıp hemencecik kullanıp bitirmek gerekiyor maalesef... :(

haklısın! aslında bütün ürünlerimi bir elden geçirmem gerekiyor.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More