25 Temmuz 2012

THE BODY SHOP- Chocomania Koleksiyonu

DSC07838

Selamlar
Yanlış hatırlamıyorsam Şubat ayında çıkarmıştı Body Shop bu koleksiyonu. Body Shop'un vücut ürünlerine bir zamanlar çok düşkündüm. Buna ek olarak çikolata aşkımı da göz önünde bulundurunca koleksiyonu denemek istedim.

Koleksiyondaki ürünleri denemek istiyorsanız ürünleri tek tek almaktansa set olarak almanızı öneririm. Bu koleksiyonda 2 boy set vardı. Birinde bütün ürünlerin tam boyu bulunuyordu sanırım. Bir de bu resimlerde gördüğünüz set vardı. Benim bu ürünlerden hiçbirine ihtiyacım yoktu. Sadece denemek istiyordum. Bu yüzden ufak seti tercih ettim. Ufak dediğime bakmayın bir dünya şey var içinde.

DSC07839

İçindekiler:
- Küçük boy vücut peelingi
- Küçük boy duş jeli
- Küçük boy body butter
- Tam boy lip balm
- Tam boy peelingli sabun
- 1 adet banyo lifi

Kutunun içinden çıkan her şeyi denedim. Bazıları hoşuma gitti bazıları hayal kırıklığına uğrattı beni. Genel olarak ürünlerin kokularından bahsetmek gerekirse durum şu: bildiğiniz çikolata gibi kokmuyor. Çok şekerli bir kokusu var. Almayı düşünüyorsanız mağazalarda bir kokusuna bakın derim. Çünkü herkesin seveceği bir koku değil. Benim içimi bayıyor biraz. Eğer ilginizi çeken parçalar varsa diyerekten ürünlerle ilgili tek tek neler düşündüğümü paylaşmak istiyorum şimdi sizlerle.

DSC07840

Chocomania Body Butter: Bildiğiniz gibi body butter ların yapıları losyonlara kıyasla daha yoğun oluyor. Kuru ciltliyseniz şiddetle tavsiye edebilirim. Şu aralar dirseklerim çok kuruduğu için bu ürünlere  yöneliyorum daha çok. Ama tekrar söylemek istiyorum. Mağazada koklayın almadan önce!

Chocomania Body Scrub: Sanırım çok sevdim ben bu ürünü. Yazılarımı uzun süredir okuyanlar bilirler.  İnce taneli peelinglerden çok hoşlanmam. Bunun tanecikleri tam kararında. Canımı yakmıyor ama aynı zamanda peeling yaptığımı hissedebiliyorum. Bunun dışında bahsetmek istediğim konu ürünün yapısı. Oldukça yağlı bir yapısı var. Yağlı ürünlerden hoşlanıyorsanız arkanıza bakmadan kaçın bu üründen. Ben normalde yağlı ürünlere pek bayılmam fakat bunu banyoda kullandığınız için cildinizi yağlı bırakmıyor. Kullandıktan sonra umuşacık bir ciltle çıkıyorsunuz banyodan. Ben bu ürünün üstüne nemlendirici uygulama ihtiyacı duymadım.

Chocomania Kalp Sabun: Bu ürün biraz şaşırttı beni. Maalesef iyi yönde değil.  Resimlerde görebileceğiniz gibi sabunun içinde minik tanecikler var. Ah o tanecikler... Şimdiye kadar peelingli sabunların yeterince güçlü olduklarına inanmıyordum. Ama bu peelingli sabunların içinde Hulk gibi kalıyor... Az önce biraz yoğun peelinglerden hoşlandığımı söylemiştim. Ama bu ürün bildiğiniz canımı yakıyor. Hassas ciltliler özellikle uzak dursunlar!!

Chocomania Duş Jeli: Sıradan bir duş jeli benim için. Kokusuna hayran kalmadım.

Chocomania Lip Butter: Body Shop'un bir sürü lip butterı vardır bende. Bu kadar senedir o kadar iyi şeyler duydumki onlar hakkında. Bu lip butterları sevmediğim için sorun bende sanıyordum. Geçen twitter dan bunları sevmeyen bir tek ben miyim diye sordum ve dünya üzerşnde yalnız olmadığımı görüp sevindim... Geyik muhabbetini bir kenara bırakırsak... Eğer normalde sağlıklı dudaklarınız varsa, laf olsun diye lip balm sürüyorsanız, ya da sürmüş olmak için, ya da 'ben dudaklarımı koruyorum' demek için... O zaman işinizi görebilir bu ürün. Ama benim gibi gerçekten sorunlu dudaklarınız varsa bu ürün bırakın iyileştirmeyi dahada kötü yapıyor. Sorunsuz dudakları olan bir arkadaşıma hediye etmek için bir kenara ayırdım...


Evet... Kutudan çıkan ürünlerle ilgili düşüncelerim bunlar. Her zamanki gibi ürünleri bol bol deneyip, üzerlerinde iyice düşünüp, yapabileceğim en dürüst yorumları yaptım. Bu kadar seneden sonra artık sorgulamıyorsunuzdur bunu diye umuyorum :) Umarım faydalı bir yazı olmuştur sizler için. Ayrıca sormak istediğiniz şeyler varsa sormaktan çekinmeyin. Fırsat bulur bulmaz geri dönüş yapmaya çalışacağım.

Ürünlerle ilgili detaylı bilgiler için buraya bakabilirsiniz.

NOT: Takı koleksiyonum videosu için buraya bakabilirsiniz.

Mucx!!

4 yorum:

hayal kırıklığına uğratmış ama görünüşleri çok tatlı :)
http://suslupuslublog.blogspot.com/

body scrubların cikolatalı olmayanları da öyle yağlı mı? yağlı oluşunu çok sevdim çünkü peelingden sonra hep çok kuruyor cilt.

daha önce 1 body scrub kullanmıştım body shoptan o böyle yağlı değildi. yeni yeni çalışmaya başlamış olabilirler belki.

evet maalesef bir kısmı hayal kırıklığına uğrattı :(

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More