3 Temmuz 2012

YES TO CARROTS - Mini Set

Merhabalar,

En faydali cilt bakiminin dogal urunlerle olabilecegine inananlardanım ben.
Mumkun oldugunca bu markalara yonelmeye dikkat ediyorum.
Henuz 5 yıllık olan bu markanın 4 serisi var:

Havuc, Domates,Salatalık, ve yaban mersini.
Havuc - Besleyici
Salatalık - Yatıstırıcı
Domates - Akneli ciltler icin
Yaban Mersini - Anti -aging etkili
Ben beslemeye taktıgım icin bu aralar havuclu serinin minik setini aldim denemek icin.
YTC1
Bu setin icinden 4 mini boy urun cikti.
Nemlendirici, peeling etkili temizleyici, dus jeli ve body scrub
Nemlendiriciyi bitirip atmısım malesef resmini cekmeden.
Kısa bahsetmek gerekirse:
Nemlendiriciyi kıs ayları icin uygun buldum. Ben yogun yogun nem veren agır tabakalı nemlendiriciler seviyorum kısın. Spor cıkısı mesela dustan sonra buz gibi acık havaya cıkmadan tum kıs hayatımı kurtardı diyebilrim. Ama yaz icin fazla agır. Bir Active Moist filan kullanıcısıysanız mesela bu krem cildinizde maske var kadar agir gelebilir size. Super nemlendiriyor evet ama kokusu iste o kokusu bana cok itici geldi.
Cildimin boyle kokmasını istemedigim icin nem verisine bayilmama ragmen tekrar almayı dusunmem.
Dus Jeli:
Standart dus jeli. Kullandıgım kadarindan anlasilabilecegi gibi fazladan bir ozelligini gormedim. Tekrar almayi dusunmem.
Body Scrub:
Bu da basarılı urunlerinden. Bebek cildi gibi yapiyor surdugunuz yeri fakat urun kısa surede kabuk tutuyor ve hic cazip gelmiyor bana onun altindan urun alıp surmeye calismak.
Facial Exfoilator:
İşte altın urun budur bu seride.
Bayıldım super ve hatta muhtesem bence.
Hemen gittim Sephora ya buyuk boyunu almaya!

YTC2
YTC3


İhtiyacınız varsa deneyin derim !

Sevgiler,

2 yorum:

bu markayı alırken içeriklerine dikkat edin yalnız. ben tam duş jelini alacaktım bir baktım içinde sodium laureth sulphate var. ürün üzerinde sertifika da yokmuş zaten. anlamadım nedir bu marka niye doğal yazmışlar üzerine

canım altın ürün hakkında pek yorum yapmamışsın.nesine vurulupta aldın tam boyunu mesela ondan bahsetsen:)
sevgiler:)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More