4 Eylül 2012

Benefit- Bad Gal Smoldering Black Eye Pencil

DSC08086

DSC08088

Selamlar
Bir süre önce Sephora indiriminden almıştım bu ürünü. Benefit Bad Gal maskara sanıp almıştım. Dikkatsizlikte sınır tanımıyorum... Farkettiğim zamanda 'Fazla göz kalemi göz çıkarmaz' diye düşünmüştüm. Tamam gözüm çıkmadı ama bu ürün benim için büyük bir hayal kırıklığı oldu.
Öncelikle Benefit gibi bir markaya o kadar para bayıldıktan sonra aldığınız ürünün iyi çıkmasını beklemenizden daha doğal bir şey yok.
Gözümün içine uyguladığım zaman yeterince iyi renk vermediğini farkettim. İş görüyor fakat pigmentasyonu yeterli değil.
Eyeliner çekemediğimi biliyorsunuz. Bu yüzden annemden yardım istedim. Kendisi işe gitmeden önce bu kalemi sürdü. Akşamki diyaloğumuz şöyleydi.

H (hnd) - Anne! Hani Bad Gal'i sürecektin bugün?!?
A (anne) - E sürdüm ya...
H - Hani? Nerde?

Sanırım bu diyalog her şeyi anlatıyor :) Annem akşam eve geldiğinde eyeliner dan eser yoktu...
Aldığıma pişman olduğum ürünlerden biri oldu bu kalem. Şu an sadece bazı farların altına siyah baz uygulamak istediğim zamanlarda kullanıyorum.

DSC08089

DSC08091

Karışık alışveriş videom için buraya bakabilirsiniz.

hnd

2 yorum:

Diyalog gerçekten de herşeyi anlatmış hahaa :D

:) evet! hiçbir şey yazmayıp sadece diyaloğu koysaydım bile anlaşılırdı ^^

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More