6 Eylül 2012

3. Yıl Çekilişleri Başladı!!!

Selamlar
27 Eylül'de 3. yılımızı dolduruyoruz. Bu kadar zaman geçtiğine hala inanamıyorum. İlk günümüz dün gibi aklımda...
Bu ay bir sürü çekiliş olacak. Bunun dışında blog TV'de olacağım yarın akşam. 20:00-24:00 arası yayın yapmayı düşünüyorum Hepinizi bekliyorum. Bu konuyla ilgili ufak videoyu bu gece yayınlayacağım burdan.
Bunun dışında bu ay neler planladığımı öğrenmek istiyorsanız alttaki videoyu izlemenizi tavsiye ederim!!!
Çekiliş videosunuda 1-2 saate buradan duyuracağım.

Destekleriniz için hepinize teşekkürler!!!


Bu ay neler olacak videosu:



hnd

3 yorum:

Çok şirin konuşuyosun, sabrına hayran kaldım. Kocaman bi tane hediye paketindense herkesin küçük hediyeler kazanması taraftarıyım.Blog tv ye de ilk defa seninle bakıcam, umarım yarın seni izleyebilme fırsatım olur.Bu premium hesap konusunda çok doğru düşünmüşsün, ya da bu ergenleri takmama durumun var mı bilmiyorum yayındayken..Hep beraber toplanma fikri de çok hoşuma gitti, çok düşüncelisin. Keşke daha çok konuşsan da daha çok yazsaam :)) Öpüyorum

Cansın

visnetadindaa.blogspot.com

ya ergenleri takmam ama ordaki diğer insanlar da rahatsız oluyorlar. ayrıca insanların yazdıklarını okumaya çalışırken arada onlar fazlalık yapıyor. böyle daha iyi. kafamız rahat olur en azından. :)

Haklısın :) Visnetadinda adım beni ordan ekler misin.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More