4 Eylül 2012

OPI- Grape Fit!

DSC08336

Selamlar
Bugünkü ojem OPI'ın Grape Fit! isimli ojesi. OPI ojelerinin yapıları diğer markalarınkine kıyasla daha sıvı gibi. Ama sürümleri oldukça kolay. İlk katta fırça izleri olacak diye biraz panik oluyorum her seferinde ama sonuç bence başarılı oluyor. Fiyatları pahalı maalesef. Türkiye fiyatları konusunda bir fikrim yok. Ama Amerika'da pahalıysa burda nasıldır düşünmek bile istemiyorum.
Grape Fit! çok bulunmaz bir renk değil bence. Eminim Flormar'ın buna benzer bir rengi vardır. Koleksiyonunuza ekleyebileceğiniz güzel bir mor.

DSC08337

Karışık Alışveriş video mu izlemek için buraya bakabilirsiniz.

hnd

2 yorum:

daha sıvı olanları ben galıba daha ıyı surebılıyorum :)cok guzelmıs rengı de

tercih meselesi ojeler birazda :) ama renk konusunda katılıyorum ^^

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More