11 Eylül 2012

Çekiliş Sonuçları ve Yeni Çekiliş




Arkadaşlar
Youtube çekilişinin sonuçlarını pazar günü açıkladım. Ama çekiliş Youtube çekilişiydi. Youtube'da takip etmeniz gerekiyordu. Sonuçlarıda haliyle orda yayınladım. Ama bir arkadaş sanırım Youtube'a bakmıyor. Bu yüzden buraya da koyuyorum.

Kazananlar:

Pembe Kutu- özlem kaya

Yeşil Kutu- defev

Yeni çekilişle ilgili detaylarda videoda. Lütfen izleyin arkadaşlar. Söylediğim ya da yazdığım şeyleri tekrar tekrar soranlar oluyor.

Hepinize bol şans!!

3 yorum:

sanırım o youtube'a bakmayan kişi ben oluyorum ama gerçekten defalarca baktım hala o video görünmüyo bende, altında bilgi veren bi yazı da yoktu ve daha önce soran kişiye de cevap verilmemişti.. cevap vermesen de seni rahatsız edecek biri değilim tabi ki cevap vermesen de olurdu..
sonuçların da nerden açıklanacağı konusunda bir şey söylememişsin o yüzden sorma gereği duydum..neyse kusura bakma biraz teknoloji yoksunu olabilirim

siz olduğunuzu zannetmiyorum. mail atarsanız kontrol ederiz.

gerek yok tşk ederim..sadece ben sormuşum yorum olarak youtube'da ve blogda, o yüzden alınma ihtiyacı hissettim..bu arada blogun çok hoş, keyifle takip ediyorum..öyle bi yorum görünce şaşırdım ve üzüldüm o yüzden cevap yazıp açıklamak istedim

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More