25 Haziran 2012

NARS- Albatros

albatros


Selamlar
Bugün size NARS'ın en popüler ürünlerinden biri olan Albatros isimli aydınlatıcıdan bahsedeceğim. Albatros birçok insanın en sevdiği aydınlatıcılardan biri ama ben o insan grubuna dahil değilim maalesef. Bu yüzden bir süre önce elden çıkardım bu ürünü. 

Resimde hiç görünmesede içinde altın rengi ışıltılar var. Hemde oldukça fazla... Ben aydınlatıcılarda daha inci ışıltılı olanları tercih ediyorum. Belkide bu yüzden hiç elimi sürmez oldum bu ürüne. 
Ürünü kullanırken, fırçanıza azıcık aldığınıza dikkat edin! Yoksa saniyeler içinde küçük bir disko topuna dönüşebilirsiniz. Çok pigmentli bir aydınlatıcı. 
Elimdeki aydınlatıcıların çoğunu severek kullanırken, bu ürünü dolabımın kenarına hapsetmek üzdü beni ve bu yüzden kendisini benden daha severek kullanabilecek yeni annesine yolladım :) Bir ara sattığıma pişman oldum ama neyse... Gün gelirde altın ışıltılar beni cezbederse bir NARS mağazası uzaklıkta Albatros...


hnd

7 yorum:

Cok pigmentli allik/highlighter ürünlerden artik kaciniyorum acikcasi, az pigmentli olmalari daha güzel oluyor, zaten daha cok sürmek isteyince kat kat sürebiliyor insan ; ) Icinde cok belirgin isiltilar olmasida hos degilmis : )

mary lou manizeri denedinmi canım,senin istediğpin tarzda olabilir aslında? yada physicians formulanın aydınlatıcıları,offf superrler.kesinlikle tavsiyemdir.

Kesinlikle hemfikirim.Nars Nico'yu denedin mi peki...O harika.

Kesinlikle hemfikirim.Bunun yerine Nars Nico'ya şans ver derim.

balm ın aydınlatıcısını geçenlerde aldım ama henüz deneme fırsatım olmadı. aslında çok severek kullandığım aydınlatıcılarım var. bu yüzden elden çıkardım bunu :)

önerini dikkate alıcam :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More