29 Mart 2010

Hard Candy Lava

DSC07895

Bence bu mukemmel bir oje. Sadece renginden dolayi soylemiyorum. Tek kat surmem bile yeterdi. Tam rengini belli etmem mumkun olmadi. Ama turuncu bir kirmizi ve altin turuncu simler var. Aslinda dun icin uygun olacagini dusunmustum ama Galatasarayimiz bizi yolda birakti. Sevgili yonetim su kaleciyi gonderesen. My dear Adnan Polat ben futboldan pek anlamam ama gonlum senden yana. Liseli olmayabilirsin ama ben geni sene de destekliyorum. Eger GSL'den okuyucularim varsa 135'den Hande ablaniz opuyor sizi.

DSC07898
Fiyati 5$. Ben walmart'dan aldim. Siz Turkiye'de bulmak icin Hersheyler'e basvurabilirsiniz.

DSC07900
Tek olumsuz yani ise temizlemesi cok zor. Her tarafa bulasiyor. Bunun yani sira daha bir suru Hard Candy oje aldim. Onumuzdeki gunlerde sizinle paylasmaya devam edecegim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More