28 Ağustos 2012

9 yorum:

Grapefruit = Greyfurt ;)

bioderma mekyaj temizleyicisi bende de var cnm ben memnunum daha da bitmedi yani uzun süre gidiyor gözlere de zarar vermiyor:) iyi etmişin güle güle kullan:)

bb kremi çok merak ediyorum:)

evet benim de hoşuma gitti :)

yakında video lu yazısını eklerim onun da.

Sevgili Hande.Seni severek takip ediyorum.Bu arada annen yaşındayım(Kimse duymasın)Az önce köpük boya ile saçını boyayacağını gördüm.Kız kardeşim köpük boya ile saçını siyaha boyadı.Ve büyük felaket yaşandı.ertesi gün hemde saçı kuru iken beyaz deri koltukta uyuyakalmış.Kalktığında saçının koltuğu boyadığını görünce fenalık geçirdi.Gitti yni canım koltuk.En komiği ise birkaç gün sonra diğer koltukta boyadan nasibini aldı.Diyeceğim dikkat et aynı şey seninde başına gelmesin.Bu yazıyı yazmadan markasını sordum amonyaksız olan köpük boya markasını şimdi hatırlamıyorum 4 marka vardı amonyak yok diye bunu aldım dedi.Yeni yorumlarını bekliyorum.Seni çok çok öpüyorum.Eşimin babana selamı var onlar sınıf arkadaşı bir yemekte karşılaşmıştık hatırlar.ECE

Merhaba, blog unuzu çok beğendim ve hemen takipçi oldum. Sizi de kendi blog umda takipçi olmaya beklerim :)

http://momsblognote.blogspot.com/

Ece Hanıııım :) Bizimkilerinde sizlere selamları var ^^ Annem caydırdı boya işinden beni. Ona güveniyordum ama 'bana güvenme' deyince cesaret edemedim :) Bir türlü tanışamadık sizinle. Umarım yakında görüşürüz. Sevgiler ^^

teşekkür ederim :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More