30 Ağustos 2011

MAC- Sheen Supreme Lip Stick Full Speed

fullspeed2

Selamlar
MAC'in Sheen Supreme rujlarından ikisini aldım bir süre önce. Yazıları oldukça gecikti çünkü formülleri konusunda ne düşüneceğimi bilemedim.

sheensupreme1

Ben aldıktan sonra düzelttiler mi bilmiyorum ama bu rujda yaşadığım sorunlardan biri tüpünden kaynaklanıyor. Çok zor açılıyor kapağı. Bir gün elimde kalacak diye korkuyorum... Öbür renkte de aynı sorunu yaşayınca bu seride genel bir sorun olduğunu anladım.

fullspeed1

fullspeed3


Full Speed'in rengi bir harika... Resimlerden görebileceğiniz gibi oldukça yumuşak bir formüle sahipler. Nemlendirme özellikleri de var. Fakat dudaklarınız benim gibi sürekli çatlamış durumdaysa tavsiye etmiyorum bu rujları. Her çizginin içine giriyor ruj maalesef. Annemin düzgün dudakları olmasına rağmen o bile şikayetçi bundan. Fırçayla sürmeyi denedim ve yine aynı sonucu aldım. Tabi ruju o kadar sevdim ki pes etmedim ve sorunsuz kullanım yolunu buldum. Öncelikle ruju bol bol sürmemeniz gerekiyor. Bir parça sürüp parmağınızla dağıtırsanız daha iyi bir sonuca ulaşırsınız.

fullspeed4


Bir çok arkadaş bu yorumlarıma katılmayacak biliyorum... Ama sonuçta kendi deneyimlerimi paylaşıyorum burda.

Siz neler düşünüyorsunuz bu rujlar hakkında? Daha iyi bir sonuç almamı sağlayacak bir öneriniz var mı? Düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

hnd

5 yorum:

negatif yönlerine rağmen bu ruju almaya kesin kararlıyım, tam benim rengim.. Turuncu turuncuuu :))) Ruju kullanmadan önce bi fırçayla dudaklarını fırçalayıp ölü deriyi attıktan sonra vazelin tarzı nemlendiriciyle, pürüzsüzleştirdikten sonra bunu kullanırsan belki bu denli sorun yaratmaz sanıyorum. ben öyle denicem güle güle sür sürüştür :)

renge bittim çok çok güzelmiş =) bence sanada çok yakışmış =)

blogumada beklerim ; mavi-dunyam.blogspot.com

@irmaky: sabahları peeling uyguluyorum dudaklarıma. sonrada nemlendirici sürüyorum. ama dudaklarımın yapısı böyle. elden bir şey gelmiyor... :)

@mavidunyam: sağol ^^

aaaa gercekten resmen dudak cizgileri ortaya cikmis, yok bende cok sorun yasadim mac rujlarla artik bakmiyorum bile...hep bana kötü gidenlere dek geldim sanirim, millet cok memnun cünki : (

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More