27 Ağustos 2011

Back To MAC Türkiye'ye Gelsin!!!



Selamlar

Bu yazıyı daha önceden yazdım diye hatırlıyordum ama yazmamışım meğer... Sanırım bu isyanıma bir çoğunuz katılacaksınız! Bu kadar seneden sonra hala Back To MAC'in Türkiye'ye gelmiş olmaması şaşırtıyor beni...

Bilmeyen arkadaşlar için Back To MAC'in ne olduğu konusunda ufak bir özet geçmek istiyorum. Bu kampanya bir tür geri dönüşüm kampanyası. Kullanıp bitirmiş olduğunuz MAC ürünlerinin boş ambalajlarını MAC'e götürüyorsunuz ve yanlış hatırlamıyorsam her 6 ambalaja 1 gloss ya da ruj hediye ediyorlar. MAC'in sosyal duyarlılığının hepimiz farkındayız. Viva Glam serisi ve ürünlerin hayvanlar üzerinde test edilmiyor oluşu benim için yeter ve artar... Ama başka ülkelerde mevcut olan bir sistemden faydalanamıyor olmak canımı sıkıyor.

Sayın MAC yetkilileri!!! İsyanımıza kulak verin ve Back To MAC'i Türkiye'ye getirin lütfen :)

Bloger arkadaşlarda bu tarz bir yazı yayınlayabilirlerse bloglarında belki sesimizi duyurabiliriz...

hnd

5 yorum:

Almanyada B2M var bilene, insallah yakin zamanda sizlerede gelir!

laladycosmetics.blogspot.com

kesinlikle kesinlikle katılıyorum.. daha bu sabah allığım biterken düşündüm. atmıyim boş kutuyu bizede gelir diye. ama nerde kaç senedir bekliyoruz... Sonuçta MAC aynı MAC, fiyatlar aynı hatta TR de daha pahalı. Uygulama farkı bence haksızlık.
MAC sesimizi duy :)

Bunu duymamıştım ben çok iyiymiş gerçekten! ben de ilerleyen bir zamanda bu konuyla ilgili bir post yazacağım teşekkürler duyarlılığın için:)

evet ya kesinlikle katılıyorum.gelsin :)

kirmizilikiz.blogspot.com

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More