8 Ağustos 2011

Make Up For Ever- Rock For Ever Aqua Eyes

mufe1

Selamlar
Bir süre önce Sephora'dan almıştım bu seti. Make Up For Ever markası hakkında oldukça iyi şeyler duyuyordum ama henüz hiç bir ürününü deneme fırsatım olmamıştı. Bu seti görünce direk atladım :)
Öncelikle kutusuna hayran oldum. Sınırlı üretim olan bu setin içinde 5 adet mini göz kalemi bulunuyor. Markayı daha önce deneme fırsatım olmadığı için mini set almak daha mantıklı geldi.

mufe2

mufe4

mufe3

mufe5

mufe6

Kalemlerin yapıları oldukça güzel. Sürümleri çok kolay. Ayrıca çok kalıcılar. Siyah olanı gözümün içinde denedim ve uzun süre kaldı. Diğer renkleri alt kirpik diplerimde ve eyeliner olarak kullandım ve hem kalıcılıklarından, hem sürümlerinden hem de pigmentasyonlarından çok memnun kaldım.

mufe7


Hande'yi ziyarete gidebilirsem tam boy MUFE kalemlerinden edinmem lazım birkaç tane :)

hnd

7 yorum:

Bakır renge bayıldım ne zamandır arıyodum benimde acil edinmem lazım...Güle güle kullan=)

kutusu icin bile alınır :D cok güzelmiş

türkiyeden mi aldınız ?

@Anonymous: Hayır. Yasadan önce Amerika Sephora'dan almıştım.

bakır olan cok cok harika hemen almalıyım kutusuda ayrı bi güzel cidden güle güle kullan
http://pinarkozmetikshop.blogspot.com/

içindekilere bakmadan kutusu için bile alabilirdim...Gümüş ve bronz rengi özellikle çok güzelmiş.. güle güle kullan!

@pinar, @nilgün: teşekkür ederim :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More