26 Ağustos 2011

LUSH- Lip Scrub Review

lush lip scrub1

Selamlar

LUSH'ın dudak peelinglerinden söz etmek istiyorum bugün sizlere.

lush lip scrub2

Şu an 4 çeşit lip scrub mevcut Lush mağazalarında. Bunlardan 3ü var bende. Hepsini severek kullanıyorum. İçeriğinde jojoba yağı ve pudra şekeri bulunuyor bu scrubların. Kendiniz evde yapabilirsiniz bu tarz bir ürün ama uğraşmak istemeyenler için kesinlikle öneriyorum bunları. Fiyatları 20,90 TL. Ben bu scrubları sabah dişlerimi fırçaladıktan hemen sonra uyguluyorum. Bir parça ürünü parmağımla alarak dudaklarıma dairesel hareketlerle masaj yapıyor daha sonra duruluyorum. Dudaklarımı kuruladıktan sonrada lip balmımı sürüyorum.

Eğer bu ürünlerden almayı düşünüyorsanız, benim gibi açgözlülük yapıp hepsini aynı anda almayın derim! Biliyorsunuz Lush'ın ürünleri doğal ve içlerinde herhangi bir koruyucu madde bulunmuyor. Bu yüzden ömürleri oldukça kısa. Ayrıca bir süre sonra kurumaya başlıyorlar. Aldınız ve kurudular diyelim... Yapacağınız şey son derece basit. Kavanozun içine çok az miktarda su koyun ve bir süre bekletin. Daha sonra bir çay kaşığı yardımıyla karıştırarak eski haline döndürebilirsiniz.


lush lip scrub3

Vanilya ve çikolata tadında. 2. favorim... Tadı çikolata parçalı vanilyalı cookie ler gibi. (oruç tutanlarınız varsa özür dilerim :p )

lush lip scrub4

Sakız tadında. Aralarında en çok sevdiğim bu!

lush lip scrub5

Çikolata ve nane aromalı. 3. favorim bu.


Deneyenleriniz varsa fikirlerinizi öğrenmek isterim. Ya da başka bir lip scrub önerebilir misiniz?

Ürünlere lushturkey.com adresinden ulaşabilirsiniz.

hnd

2 yorum:

çok ilgimi çekti bu ürün, almak ya da evde yapmayı denemek istiyorum :)

@vintage peony: dene bence. özellikle Bubblegum'a bak derim.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More