29 Ağustos 2011

Victoria's Secret- Body Butter


Selamlar
Victoria's Secret'ın Body Butter larına kesinlikle bayılıyorum. Hatta Body Shop'unkilerden daha çok seviyorum. Öncelikle kokuları çok kalıcı. Benim cildimde birkaç saat kalıyor. Formülleri biraz ilginç. Dokusu pudralı gibi. En azından sürdükten sonra öyle hissettiriyor. Cildim hemen emiyor bu ürünleri ve vıcık vıcık krem olmuyorum. Ayrıca krem sedefli gibi. Ama cildinize yedirdiğiniz zaman herhangi bir parıltı olmuyor. Planladığım gibi Amerika'ya gidebilirsem bu sene birkaç tane daha almayı düşünüyorum.

hnd

5 yorum:

bendeeee! vişnelisini kulanıyorum şimdi btmesin diye az az sürüyrum valla :) ahh sipariş verebilsek bizede alabilirmisin acaba?

çok güzel anlatmışsın walla benim de alasım geldi..

@Fashion design by CnS: mümkün değil maalesef. sırf kendime ve yakın çevreme alacaklarımla kilo sınırını geçerim :/

Ben Adana'da yasıyorum ve Amerikan pazarinda bu ürünleri bulabiliyorum hem de cok ucuz bir fiyata :) mesela bu body butterlar 15 tl body splashler 10 tl. Amerikan pazarının sahibi Bülent abicigim sagolsun bunları getiriyor ve bana gayet ucuza satıyor :)

onların sahte olma olasılıkları yüksek.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More