29 Ağustos 2011

Bourjois- Light-Reflecting Concealer




bour. kapatıcı 2



Selamlar
Kötü review lar yazmaktan hiç hoşlanmıyorum biliyorsunuz... Ama bazı ürünler için söyleyecek iyi şeyler bulmakta zorlanıyorum. Bu kapatıcı da onlardan biri maalesef.
Çok uzun zamandır duruyor bu kapatıcı bende. Bir türlü bitiremedim çünkü cidden kötü. Bourjois aslında iyi bir marka. Geçtiğimiz yıllar içinde ürünün formülünü değiştirdiler mi bilmiyorum. Ben elimdeki ürüne dayanarak düşüncelerimi paylaşacağım sizlerle.
Bu kapatıcı hakkında ilk söyleyeceğim şey, resimlerden de görebileceğiniz gibi fırçalı bir aplikatörü oluşu. Ben fırçası yardımıyla ürünü göz altlarıma sürdükten sonra MAC'in 224 numaralı fırçası ile dağıtıyorum. En iyi sonuca bu şekilde ulaştım. Formülü likit fondotenler gibi...
Gelelim kötü yanlarına. Öncelikle kapatıcılığı hiç iyi değil. Yani göz altlarınız ciddi anlamda morsa yanından bile geçmeyin bu kapatıcının. Ama esas kötü yanı, suyla en ufak temasında akıyor oluşu. Benim gözlerim rüzgarlı havalarda bol bol yaşarır. Hatta kış aylarında bir çok insanın 'Neden ağlıyor bu kız?' dediğine inanıyorum :) Gözümden bir damla süzülür süzülmez beraberinde kapatıcıyı da götürüyor. Beyaz bir gözyaşı süzüldüğünü düşünün yanağınızdan. Bütün makyajınızı batırıyor. Düzeltmeye kalktığınız zaman her şey iyice çorba oluyor :(
Senelerdir neden hala bitmediğine şaşırmamak gerek. Evde makyaj denemeleri yaparken kullanıyorum sadece.
İşte böyle... İçimi döktüm rahatladım :p

hnd

2 yorum:

bu hatırlatmaların bence çok iyi oluyor en azından bilinçli alışverişimize katkıda bulunuyorsun :))))

@BÜTÜ: hehe sevindim böyle düşünmene. 1 kişiye bile faydamız olsa yeter...

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More