18 Ağustos 2011

MAC- Frankly Scarlet Blush

frankly scarlet1

Selamlar
Bugün sizlere MAC mağazalarında her zaman bulabileceğiniz Frankly Scarlet isimli allıktan bahsetmek istiyorum.
Bu allığı görür görmez çoğunuzun gözünün korktuğuna eminim. Ama gerçekten korkulacak bir şey yok. Hatta doğru uygulandığı zaman gayet başarılı sonuçlar veriyor.
İlk olarak söylemek istediğim şey, allık mat. Yani allıkta ışıltı parıltı sevmeyenler için iyi bir seçenek olabilir.
Allığın rengi resimdekiyle neredeyse aynı. Kırmızıya yakın pembe.
Gelelim bu allığı nasıl kullanabileceğinize.
Bu tarz renkleri uygularken her zaman elinizde bir parça peçete olsun. Elinizin arkasını da kullanabilirsiniz tabi. Allığı fırçaya aldıktan sonra elinizin arkasına ya da peçeteye biraz sürüp renk yoğunluğunu azaltın. Burda unutmamanız gereken şey, azar azar uygulamak her zaman için bir anda çok sürüp daha sonra renk yoğunluğunu azaltmaya çalışmaktan daha kolaydır.

frankly scarlet 2

Alttaki resimde swatch yaparken parmaklarımı kullanarak dağıtmaya çalıştım ve allığın esas rengini size göstermek istedim. Yukarda anlattığım şekilde uyguladığınız zaman böyle korkunç bir görüntüyle karşılaşmıyorsunuz merak etmeyin :)

frankly scarlet 3

Bu allığımı satmayı düşünüyorum. Geçen sene buna çok benzer bir MAC allık daha almıştım. İlgilenenler varsa arada bir satış blogumuza bakmayı ihmal etmesinler.

hnd

2 yorum:

Bu rengi cok merak ediyorum, ama Sleek Scandalous gibi ayni olmasindan cekiniyorum, cünkü Sleek Scandalous coook kirmizi :D

@LaLady: yok öyle kırmızı değil. farkettiysen kenarlara doğru pembeleşiyor. yüzdede öyle duruyor. tabi az sürmek gerek :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More